اخبار داغ

پدر تنها شهید مدافع حرم جنوب کرمان :

راهبری های رهبر معظم انقلاب به شجره خبیثه ملعونه صهیونیستی_آمریکایی پایان داد /پایان داعش فرصتی بزرگ برای آزادی قدس است

راهبری های رهبر معظم انقلاب به شجره خبیثه ملعونه صهیونیستی_آمریکایی پایان داد /پایان داعش فرصتی بزرگ برای آزادی قدس است
پدر تنها شهید مدافع حرم جنوب کرمان گفت: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده و مقتدر سپاه قدس مهمترین عامل نابودی داعش است و افتخار می کنم که فرزندم جز شهدای مدافع حرم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، در آستانه ی دومین سالگرد تنها شهید مدافع حرم شهید پرویز بامری خبر مسرت بخش نابودی شجره خبیثه ملعونه صهیونیستی_اسرائیلی داعش به دست جبهه مقاومت از سوی فرمامده مقتدر سپاه قدس موجی از خوشحالی در ایران اسلامی به راه افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در سی ام شهریور ماه امسال از نابودی داعش تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: انتقام خون شهید حججی را خواهیم گرفت وداعش،این غده خطرناک ساخته شده به دست آمریکا و اسرائیل را ریشه کن می کنیم.

,

روز یکشنبه ۲۸آبانماه و در کمتر از دوماه پس از سخنان حاج قاسم سلیمانی شهر البوکمال در مرز سوریه و عراق کاملا آزاد شد و نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند این شجره خبیثه و ملعونه را از آخرین پناهگاهش بیرون برانند.

,

در همین رابطه گفتگویی داشتیم با محمود بامری پدر تنها شهید مدافع حرم جنوب کرمان شهید پرویز بامری که در ادامه می خوانید:

,

محمود بامری ضمن تبریک پیروزی قهرمانانه محورمقاومت برجبهه کفروجهل وتکفیر وصهیونیزم،خدمت رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: خبر پایان داعش این پیاده نظام استکبارجهانی که چهره اسلام راخدشه دار کرده بود درواقع شکست استکبار وصهیونیسم ونوکران منطقه ای آنان بود و باعث وحدت امت اسلام ومحورمقاومت سپاه وارتش وبسیج ایران ٬فاطمیون افغانستان ٬زینبیون پاکستان٬حزب ا…لبنان٬حشدالشعبی عراق ونیروهای مردمی وارتش سوریه شد و این یک فرصت بزرگ برای لشکر خدا باسایر مجاهدین مانندانصارا…یمن ومقاومت فلسطین است برای آ زادی قدس شریف شود.

,

پدر تنها شهید مدافع حرم جنوب کرمان بیان داشت: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده و مقتدر سپاه قدس مهمترین عامل نابودی داعش است و افتخار می کنم که فرزندم جز شهدای مدافع حرم است.

,

وی ادامه داد: شنیدن خبر پایان داعش از سوی فرمانده مقتدر و ولایتمدار سپاه قدس، سردار حاج قاسم سلیمانی مرهمی بود بر قلب های داغدیده ما در عزای شهادت فرزندانمان که در این جهاد فی سبیل الله به فیض عظیم قرب الی الله نائل آمدند.

,

پدر تنها شهید مدافع حرم تصریح کرد: جان های ما و جان های فرزندان و پدران و عزیزان ما به فدای اسلام و قرآن که هر کجا نیاز و دستور رهبر معظم انقلاب باشد به جهاد برخواهیم خواست.

,

بامری خاطر نشان کرد: لذا به شکرانه این پیروزی بزرگ ودومین سالگرد شهید مدافع حرم پرویز بامری پور روز جمعه ۳آذرساعت ۱۵ برسرمزار شهید مراسمی برگزارمیگردد لذا ازهمه مردم شهید پرور جنوب کرمان دعوت بعمل می آید.

,

وی در پایان از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب که همیشه یاور و کنار آنها بودند تقدیر و تشکر کرد.

,

شهید بامری از بسیجیان زهکلوتی بود که با شنیدن نام نویسی و اعزام به سوریه پیش قدم شد علی رغم مخالفت ها وممانعت های فراوان خواهر، پرویز به یگانهای مدافع حرم در سوریه ملحق شد و سر انجام در نبرد با مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی بال در بال ملائک گشود.

,

رزمنده بسیجی که به صورت داوطلبانه برای اجرای عملیات مستشاری به منظور دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با گروهک‌های تروریستی به سوریه رفته بود،سر انجام درسن ۲۱سالگی سوم آذر ۱۳۹۴مورد اثابت خمپاره دشمن قرار گرفت و به آرزوی دیرینه خود نایل شد.

,

آری کپرنشین دیروز مدافع حرم بانوی دمشق شد، راهش پر رهرو ویادش گرامی باد

,

جازموریان (شهر زهکلوت) در فاصله ۷۰ کیلومتری مرکز شهرستان رودبار جنوب واقع شده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه