اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی استان:

دشمن با ترویج سبک زندگی غربی، به دنبال استحاله درونی نظام است

دشمن با ترویج سبک زندگی غربی، به دنبال استحاله درونی نظام است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مرکزی گفت: دشمن با ترویج سبک زندگی غربی، به دنبال استحاله درونی نظام و گرفتن هویت دینی و ملی از مردم است و باید مراقب نفوذ در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، مصطفی مشایخی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در همایش "بی‌سیم‌چی" که به همت نیروگاه حرارتی شازند و به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود گفت: در جامعه امروزی، ۳۳ آسیب فرهنگی را داریم و گاهی بهانه هانه هایی مبنی بر اینکه نمی‌توانیم جلوی این آسیب‌ها را بگیریم آورده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما,

وی افزود: استکبار جهانی، طولانی ترین جنگ قرن اخیر را به کشور ما تحمیل کرد و دولت وقت عراق از طریق ۴۰ کشور پشتیبانی می شد اما ایران اسلامی عقب ننشست و جانانه ایستاد.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی استان در بیان تفاوت هایی بین جنگ نرم و سخت عنوان کرد: هدف جنگ سخت تصرف سرزمین بود اما هدف در جنگ نرم تصرف افکار و اندیشه هاست.

,

مشایخی ادامه داد: ابزار و آلات جنگ سخت توپ و تانک و تفنگ است اما ابزار جنگ نرم رسانه ها هستند که رسانه های دیداری در اولویت قرار دارند.

,

, ,

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵۰ شبکه ماهواره ای توسط غرب و با هدف ضربه زدن به نظام اسلامی راه اندازی شده است، تصریح کرد: این شبکه های ماهواره ای با هدف فروپاشی بنیان خانواده و با نشانه گرفتن زن در خانواده راه اندازی شدند و از طریق پخش سریال و فیلم روی مخاطب خود تاثیرگذار هستند.

,

مشایخی با اشاره به اینکه جنگ نرم بسیار حساس تر از جنگ سخت است بیان کرد: اگر ما از درون منسجم و متحد و قدرتمند باشیم دشمن نمی تواند کوچکترین خدشه ای را وارد کند.

,

وی گفت: دشمن با ترویج سبک زندگی غربی، به دنبال استحاله درونی نظام و گرفتن هویت دینی و ملی از مردم است و باید مراقب نفوذ در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز بود.

,

این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ اتاق فکر دنیا علیه جمهوری اسلامی درحال فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، هرکس در حوزه فرهنگی کار کند به مانند جهاد است.

,

انتهای پیام/

,

,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه