اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

اعزام ۲۸۰ دانش‌آموز دختر ساوجی به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام ۲۸۰ دانش‌آموز دختر ساوجی به مناطق عملیاتی جنوب
فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: همزمان با هفته بسیج ۲۸۰ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان ساوه در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر، با تاکید بر اهمیت ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: اولین کاروان خواهران راهیان نور سال تحصیلی  ۹۶ -۹۷ به مناسبت هفته بسیج با حضور ۲۸۰ دانش‌آموز دختر ساوجی در قالب ۷ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،,

وی افزود: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال این فرهنگ به نسل‌ جوان و آشنایی با ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان از جمله اهداف اصلی برگزاری این اردوهای دانش‌آموزی است.

,

رسولی ادامه داد: دانش آموزان در مدت ۳ روز سفر خود به سرزمین‌های نور ضمن بازدید یادمان‌های دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی شلمچه، والفجر ۸، فتح المبین و معراج الشهدای اهواز و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا از برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده در این سفر معنوی بهره می‌گیرند.

,

رسولی راهیان نور دانش آموزی خواهران

, رسولی راهیان نور دانش آموزی خواهران,

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف روحیه معنوی در جوانان ‏اظهار کرد: امروز راهیان نور به بزرگ‌ترین عملیات اثرگذار فرهنگی بر ضد جنگ نرم دشمن تبدیل شده است و توانسته توطئه‌های دشمن را در این عرصه خنثی سازد.

,

وی افزود: امروز دشمن ارزش‌های حکومت اسلامی را نشانه گرفته است و اگر از این ارزش‌ها فاصله بگیریم در برابر هجمه های دشمن دچار ضعف می شویم. برای مقابله با هجمه دشمن می‌بایست با حرکت در مسیر ولایت از ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای دفاع مقدس با هوشیاری و بصیرت حراست کنیم.

,

رسولی خاطرنشان کرد: به همراه این دانش آموزان، ۴۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی شامل تیم پرستاری، راوی، سرپرست دانش آموزی و روحانی کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

,

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه