اخبار داغ

رئیس نظام صنفی کشاورزی استان زنجان:

برنامه‌ریزان حوزه کشاورزی هیچ برنامه‌ای در زمینه تولید ندارند/ شورای اقتصاد قصد اعلام قیمت تضمینی گندم را ندارد

برنامه‌ریزان حوزه کشاورزی هیچ برنامه‌ای در زمینه تولید ندارند/ شورای اقتصاد قصد اعلام قیمت تضمینی گندم را ندارد
رئیس نظام صنفی کشاورزی استان زنجان گفت: برنامه‌ریزان حوزه کشاورزی هیچ برنامه‌ای در زمینه تولید ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به تسویه مطالبات گندمکاران اظهار کرد: مطالبات گندمکاران روز گذشته به صورت کامل تسویه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مطالبات گندمکاران استان زنجان نیز تا روز گذشته به صورت کامل تسویه نشده بود، افزود: اگر در روزهای گذشته هم خبری مبنی بر تسویه مطالبات از طرف مسئولان اعلام شده شاید منظور پرداخت به بانکها بوده چرا که پول به دست کشاورزان نرسیده بود و بانکها پرداخت را مرحله به مرحله انجام می‌داند.

,

رئیس نظام صنفی کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه وضعیت کنونی توجه به کشاورزان پایداری در تولید را دچار مشکل خواهد کرد، گفت: امسال دیدیم که هم پرداختها دیر انجام شد و هم قیمت تضمینی تا این لحظه اعلام نشده است.

,

وی با بیان اینکه دود بی‌تدبیری‌ها به چشم مصرف کننده و مردم خواهد رفت، عنوان کرد: این وضعیت نه تنها کشاورزی را دچار مشکل می‌کند بلکه اثرات آن به جامعه نیز منتقل می‌شود.

,

خان‌محمدی بیان کرد: امسال شورای اقتصاد قصد ندارد قیمت تضمینی را اعلام کند و صحبت‌هایی مطرح شده که می‌گویند قیمت را براساس اصول تعیین خواهیم کرد و به نظرم با این شرایط قیمت تغییری نمی‌کند.

,

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزان حوزه کشاورزی هیچ برنامه‌ای در زمینه تولید ندارند، ابراز کرد: به نظرم با این شرایط تصمیمات دولت هیچ تاثیری در کشت وتولید نخواهد داشت چرا که برنامه‌ای وجود ندارد.

,

رئیس نظام صنفی کشاورزی استان زنجان اظهار کرد: استانهای سرسیر کشت خود را انجام داده و استانهای گرمسیر نیز در حال کشت محصول هستند و به نظرم بعد این تصمیمات دولت چندان تاثیرگذار نخواهد بود.

,

وی تصریح کرد: اعتقادمان این است که دولت براساس کیفیت به محصولات تولیدی بها دهد تا دست کشاورزان برای تولید در سالهای آینده گرم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه