اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

داعش به دنبال نابودی همه ارزش های توحیدی به نام توحید بود

داعش به دنبال نابودی همه ارزش های توحیدی به نام توحید بود
نماینده ولی فقیه در استان گفت: داعش مسئله کمی نبود، یک قدرت بلند پروازانه برای تصرف هر جایی و هرچیزی که بتواند؛ و همچنین نابود کردن همه ارزش های توحیدی به نام توحید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ دانشجویان و طلاب استان با محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

در این دیدار به حجت الاسلام و المسلمین احمدی، مسئول حوزه های علمیه استان به اهمیت و جایگاه بسیج در منطقه و از بین رفتن دولت خودخوانده عراق و شام موسوم به داعش اشاره کرد و بیان داشت: اینها همه به دنبال ایجاد شیعه و سنی هستند.

وی افزود: آن روزی که پادشاه عربستان که جوان نادانی است، سعد حریری را گروگان گرفت، فهمیده بود که کار داعش تمام است، اینها واقعاً مانده اند که چه کنند، این پیروزیها همه مرهون تفکری است به نام تفکر بسیجی.

احمدی ابراز داشت: بسیجیان نه دنبال دنیا و دنیاپرستی بوده اند و نه متحجر هستند، انقلابی بودن و وحدت حوزه خدا را شکر در حال انجام است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: داعش مسئله کمی نبود، یک قدرت بلند پروازانه برای تصرف هر جایی و هرچیزی که بتواند؛ و همچنین نابود کردن همه ارزش های توحیدی به نام توحید.

نکونام تصریح کرد: دغدغه عملی باید افزایش پیدا کند؛ دغدغه زبانی کم نیست. امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما در حال مرگ است. الآن در سطح جامعه منکر و معروف باید جایگاهی داشته باشد که ندارد. معروف زیر پا می ماند و نسبت به آن حساسیت نیست. باید تلاش کنیم این دغدغه زبانی در سطح جامعه به عمل تبدیل شود، یعنی مطالبه جدی عملی.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: آن چیزی که بنی اسرائیل گرفتارش شدند این بود که مردم اصرار بر نهی از منکر نداشتند، به خاطر آنکه می خواستند در کنار هم زندگی بگذرانند. یکی از کارهایی که ما باید به آن اهتمام داشته باشیم، داشتن پشتکار است که باید از خودمان شروع کنیمو به دیگران تسری دهیم. ما خیلی گرفتار نفسمان هستیم. امیدوارم به گفتن ها بسنده نکنیم و مسائلی را در درون خودمان رقم بزنیم و سلامت جامعه را با عمل تضمین کنیم.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه