اخبار داغ

در همایش "وقف و رسانه" مطرح شد؛

مدیر کل اوقاف:وقف باقیات و صالحات است/ مدیرکل صدا و سیما: وظیفه رسانه تشریح کردن زمینه های وقف برای مردم است

مدیر کل اوقاف:وقف باقیات و صالحات است/ مدیرکل صدا و سیما: وظیفه رسانه تشریح کردن زمینه های وقف برای مردم است
همایش وقف و رسانه صبح امروز در سالن اجتماعات صدا و سیما با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل اوقاف و مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ صبح امروز همایش وقف و رسانه  در سالن اجتماعات صدا و سیما با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل اوقاف و مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام جنتی پور گفت: دلیل مخالفت استکبار جهانی همین است که نمی خواهد جهان اسلام پیشرفت کند و وقف علمی می تواند موانع را از بین برد.

,

, ,

وی گفت: مهم است که می گویند از جایی یا چیزی که دوست دارید انفاق کنید و از بهترین مال خود وقف کنید و وقف باقیات و صالحات است.

,

 

,

در ادامه رئیس صدا و سیما استان با اشاره به شهدای مدافع حرم بیان کرد: از شهدای مدافع حرم که جان خود را کف دست گرفتن و ددر راه دین و اهل بیت آن را وقف کردند که بهترین واقفان هستند  که باعث شدند امروز ما پیروز شویم.

,

 

,

وی تصریح کرد: وقف موضوعی اجتماعی که می تواند متناسب با زمان می تواند متفاوت بشود و در شرایط مختلف در زمینه خای مختلف اتفاق بافتد. 

,

 

,

افشار نیار ابراز داشت:وقف در وهله اول به عنوان یک تکلیف دینی و وظیفه رسانه تشریح کردن زمینه های وقف برای مردم است.پشتیبانی رسانه ای در حوزه چگونه استفاده کردن و شناسایی موقوفات و ترویج وقف و درست استفاده کردن از این موقوفات باید انجام گیرد.

,

, ,

در ادامه این همایش معاون سیاسی امنیتی استاندار به موضوع ثروت اشاره کرد و گفت: کنترل و تعدیل ثروت جامعه  و تقویت افراد ضعیف از آثار وقف می باشد که باعث رسیدن به نیکی و رستگاری است. 

,

 

,

وی افزود: وقف کننده در وقف هیچ گونه منت و ریا نمی کند و به جامعه خود کمک می کند و استمرار ثواب وقف برای وقف کننده است و وقف باعث ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه است.

,

, ,

محمدی تصریح کرد: تشکر و قدر دانی از عزیزان که در رسانه ملی تلاش می کنند تا  امور وقف را ترویج کنند.

,

 

,
انتهای پیام /
,
انتهای پیام /
,
انتهای پیام /
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
انتهای پیام /
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه