اخبار داغ

نماینده رهبر انقلابیون بحرین در ایران:

رژیم داعش به زباله دان تاریخ پیوست/ پیروزی نیروهای انقلابی نقشه ی شوم تروریست ها را با شکست مواجه کرد

رژیم داعش به زباله دان تاریخ پیوست/ پیروزی نیروهای انقلابی نقشه ی شوم تروریست ها را با شکست مواجه کرد
نماینده رهبر انقلابیون بحرین در ایران با تاکید بر اینکه رژیم داعش به زباله دان تاریخ پیوست، گفت:پیروزی بزرگ نیروهای انقلابی و مقاومت بر داعش، نقشه ی شوم تروریست ها برای تجزیه کشورهای اسلامی را با شکست مواجه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ عبدالله الدقاق، نماینده آیت الله عیسی احمد قاسم رهبر انقلابیون بحرین در گفتگو با خبرنگار سیاسی  هرمز؛ با اشاره به شکست داعش توسط نیروهای مقاومت اسلامی اظهار کرد: داعش شجره ملعونه و ساخته دست ایالات متحده آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی بود که با هدف ایجاد تفرقه و انشقاق بین ملت های اسلامی تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

شیخ دقاق با بیان اینکه تروریست های جهان درصدد بودند تا از رهگذر داعش اهداف پلید وشوم خود را بین مسلمانان پیاده نمایند، بیان کرد:پیروزی بزرگ نیروهای انقلابی و مقاومت بر داعش، نقشه ی شوم تروریست ها برای تکه تکه کردن کشورهای اسلامی از جمله سوریه و عراق را با شکست مواجه کرد.

,

وی افزود: این پیروزی حاصل مجاهدت های فرزندان انقلاب اسلامی و مقاومت در سراسر دنیای اسلام است لذا این دستاورد مهم جهان اسلام را به رهبری جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

,

 نماینده رهبر انقلابیون بحرین در ایران با تاکید بر اینکه شکست داعش موجب اتحاد امت اسلامی و وحدت آنها بر محوریت انقلاب اسلامی ایران در سراسر دنیا خواهد بود، خاطرنشان کرد: شکست داعش خاری در چشم آمریکا و هم پیمانانش و همچنین  باعث عزت و سربلندی بی نظیر اسلام در جهان است و بدانند که رژیم داعش دیگر به زباله دان تاریخ پیوست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه