اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی اردبیل خبر داد؛

خدمات رسانی کارگروه دندانپزشکی در 8 روستا در طول هفته بسیج

خدمات رسانی کارگروه دندانپزشکی در 8 روستا در طول هفته بسیج
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان اردبیل از حضور کارگروه دندانپزشکی و اراده خدمات درمانی در طول هفته بسیج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کارگروه دندانپزشکی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل صبح امروز در دبستان پسرانه نیایش اردبیل برای دانش آموزان این دبستان خدمات ارائه کرد.
سرهنگ دوم پاسدار جواد نوحی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه این برنامه با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی به مردم انجام می شود، گفت: تیم های پزشکی و دندانپزشکی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل در طول هفته بسیج در بیش از 8 روستا، محلات حاشیه اردبیل و مدارس مناطق محروم اردبیل اقدام به خدمات رسانی خواهد کرد.
وی محرومیت زدایی از مناطق محروم را از اولویت کار بسیج سازندگی برشمرد و افزود: بسیج سازندگی سعی دارد در تمام مناطق محروم حضور یافته و برای مردم خدمات رسانی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,
,
,

در ادامه انجام برنامه های هفته بسیج همچنین زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان لاله اردبیل صبح امروز به صدا درآمد. سرهنگ پاسدار حسن دهقانی فرمانده سپاه بسیج مقاومت شهرستان اردبیل در گفتگو با آذرسلام در حاشیه این مراسم، از برگزاری مسابقات قرآن کریم بین بسیجیان در سی و هشتمین سالگرد هفته بسیج در محل حسینیه آیت ا... مروج سپاه ناحیه اردبیل طی هر روز و تا اتمام هفته بسیج خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه این مسابقات به همت دارالقرآن بسیج سپاه ناحیه اردبیل برگزار می شود، گفت: بسیجیان در این مسابقات در رشته های قرائت، ترتیل، مفاهیم، اذان و حفظ قرآن کریم به رقابت پرداختند و نفرات برگزیده این مسابقات به مرحله استانی مسابقات قرآن کریم بسیج راه پیدا کردند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه