اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

بسیج دانشجویی مظهر ایمان و علم است

بسیج دانشجویی مظهر ایمان و علم است
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج دانشجویی مظهر ایمان و علم است. بسیج درخت پرثمری است که شکوفه های شکوهمند آن رایحه ایثار، اخلاص و مقاومت را در فضای انسانیت پراکنده می سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ منوچهر ذوالفقاری مسئول بسیج دانشجویی استان در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نوشت:

بسیج یکی از برکات و الطاف خفیه الهی نسبت به نظام ما،که با نگاه آینده نگری حضرت امام ( ره ) و به مصداق آیه شریفه " وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ " میباشد.

تفسیر آیه :

براى (آمادگى مقابله با) دشمنان، هرچه مى‌توانید از نیرو و از اسبان سوارى فراهم کنید تا دشمن خدا و دشمن خودتان و نیز (دشمنانى) غیر از اینان را که شما آنان را نمى‌شناسید، ولى خداوند آنها را مى‌شناسد، به وسیله آن بترسانید، و در راه خدا (و تقویت بنیه‌ى دفاعى اسلام) هرچه انفاق کنید، پاداش کامل آن به شما مى‌رسد و به شما ستم نخواهد شد.

بسیج دانشجویی مظهر ایمان و علم است. بسیج درخت پرثمری است که شکوفه های شکوهمند آن رایحه ایثار، اخلاص و مقاومت را در فضای انسانیت پراکنده می سازد.

بسیجی با تعهد و تقوا، عزم و اراده، صفا و صداقت، شجاعت و همت، عدالت خواهی، تیزهوشی و زمان شناسی در فرازهای حساس انقلاب و نظام اسلامی حضوری مداوم و سرنوشت ساز دارد.

بسیج در واقع یک هویت فرهنگی، روشن، پاک و آینده نگر هست و کردارش برای رضایت کردگار است و باچنین هدفی هر کجا نیاز به وجود بسیجی باشد، حضور خالصانه و معنادارش بدون درنگ و عاری از هر گونه فرصت سوزی و عافیت طلبی، مشاهده می شود.

این بنده حقیر لازم میدانم در برابر تمامی اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری که باتمام وجود و با اخلاص در کنار تحصیل و علم آموزی در سنگر بسیج دانشجویی فعالیت می کنند و با نظرها و پیشنهادات خود ما را در هرچه بهتر برگزاری برنامه ها یاری می کنند، تقدیر و تشکر به عمل آورم.

در پایان هفته بسیج و دوم آذر روز بسیج دانشجویی را به تمام اساتید، دانشجویان و کارمندان بسیجی دانشگاه های استان تبریک عرض می کنم و برای تمامی دانشجویان توفیق روزافزون و موفقیت را خواستارم.



منوچهر ذوالفقاری


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه