اخبار داغ

علت اصلی شکستگی لوله ۲۶ اینچی نفت و گاز گچساران مشخص شد/ حوادثی از جنس نفت و گاز از رگ سفید تا تلمبه خانه گوره

علت اصلی شکستگی لوله ۲۶ اینچی نفت و گاز گچساران مشخص شد/ حوادثی از جنس نفت و گاز از رگ سفید تا تلمبه خانه گوره
مدیر روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران گفت: هنوز نتوانسته ایم میزان خسارات را برآورده نماییم و این شکستگی ها بدلیل پوسیدگی و عمر طولانی لوله های نفتی می باشد که بصورت ناگهانی رخ می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مدیر روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران در گفت و گو با چهارفصل گفت: شکستگی در خط لوله 26 اینچ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بار دیگر شب گذشته در ساعت 24 رخ داد و تیم عملیات شرکت به همراه همه مدیران و کلیه مسئولین ذیربط جهاد شده اند تا هرچه سریعتر این حادثه غیر مترقبه را ختم به خیر نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

ساسان حبیبی افزود: با توجه پیش بینی نبودن نقطه پایان عملیات تمام تلاش خویش را به خرج می دهیم که ظرف امروز و فردا این اتفاق را به سلامتی پایان دهیم.

,

وی اضافه کرد: با توجه به درگیر بودن نیروهای عملیاتی نسبت به خاتمه بخشیدن این مورد، هنوز نتوانسته ایم میزان خسارات را برآورده نماییم و این شکستگی ها بدلیل پوسیدگی و عمر طولانی لوله های نفتی می باشد که بصورت ناگهانی رخ می دهد.

,

ایشان در پایان اضافه کرد با شکستگی لوله نفتی مذکور هیچگونه اختلالی در شبکه بوجود نیامده و با وجود چندین خط مشکلی نخواهد بود.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه