اخبار داغ

سکوت کشورهای غربی و عربی در ماجرای شکست داعش/استکبار جهانی سیلی محکمی خورده است

سکوت کشورهای غربی و عربی در ماجرای شکست داعش/استکبار جهانی سیلی محکمی خورده است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی گفت: در سقوط داعش، پوزه اسرائیل و عربستان به خاک مالیده شد و این موفقیت مرهون تلاش ها و مجاهدت های با اخلاص افرادی نظیر سردار سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، حجت الاسلام علی یعقوبی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی که در دبیرستان سرهنگ غفوری تفرش برگزار شد، گفت: داعش از همان ابتدا تحت حمایت عربستان، امارات، قطر، اسرائیل، فرانسه و آمریکا شکل گرفت که در این راستا، این گروه با جمع آوری افراد جنایتکار، تشویق و حمایت آنها به جنگ با شیعه تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

, ,

یعقوبی اظهار کرد: داعش با پیشروی در خاک سوریه و عراق قصد ورود به خاک ایران را داشت و اگر مجاهدت های جبهه مقاومت نبود، این روزها می بایست در خاک ایران با داعش مبارزه می شد.

,

وی با نقد این شبهه که مدافعان حرم برای مسائل مادی و مالی در جبهه ها حضور پیدا کرده اند، بیان کرد: این نوع صحبت ها و سخنان بی انصافی و قضاوت نادرست است. چراکه مسائل مالی در برابر انگیزه های الهی و دفاع از اسلام، ناچیز و بی مقدار است. امنیت امروز کشور مرهون خون شهدای جبهه مقاومت و مدافعان حرم است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به سکوت کشورهای غربی در برابر سقوط داعش بیان کرد: سقوط داعش، سیلی محکمی به اسرائیل و عربستان بود و این موفقیت مرهون تلاش ها و مجاهدت های با اخلاص افرادی نظیر سردار سلیمانی است.

,

یعقوبی با بیان این مطلب که شهدا زنده هستند، خاطر نشان کرد: بنابر آیات قرآن، شهدا به مقام والایی پس از شهادت می رسند، آنها زنده هستند و در نزد پرودگار روزی می خورند و شفاعتشان شامل حال سایران می شود.

,

تفکر بسیجی سبب مقاوم سازی فکری نسل امروز می شود

,

قاسم صابری از رزمندگان تفرشی در این مراسم گفت: استکبار جهانی از همان ابتدا، انقلاب اسلامی را مانع خود می دید و سالیان سال کشورهای ضعیف را لگد مال می کرد. در این میان امام خمینی(ره) با بهره گیری از فرهنگ عاشورا، انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد و قبل از جنگ تحمیلی، فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد.

,

, ,

صابری اظهار کرد: بسیج نیروی مردمی است که خالصانه و با تفکر جهادی در راه اسلام و انقلاب تلاش می کند و همانند شهید فهمیده ها برای حفظ اسلام، با بستن نارنجک از جان خود می گذرد.

,

وی در خصوص نفوذ دشمن در کشور افزود: دشمن می خواهد تفکرات ایثار و شهادت را به بهانه های واهی از کتاب درسی دانش آموزان حذف کند و با پر جاذبه نشان دادن مسائل دیگر، دانش آموزان و جوانان امروز را به غفلت گرفتار کند.

,

این رزمنده بیان کرد: آمریکا و اسرائیل به سایر کشورها با نگاه مستعمره خود نگاه می کنند و با پیشرفت آنها مخالفند.

,

صابری با بیان این مطلب که بسیج محدود به مرزهای ایران نیست، گفت: امروز بسیج و بسیجی تنها مختص کشور ایران نیست؛ این امر برای سایر کشورها نیز الگو شده است و بسیج مردمی وجود دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: باید مرزهای استراتژیک کشور را عقب تر برد و در آن سوی مرزها در مقابل دشمن ایستاد. تفکر بسیجی و زنده نگاه داشتن تفکر شهید حججی ها و شهید فهمیده ها سبب تقویت و مقاوم سازی فکری نسل امروز است.

,

در این مراسم به پدر شهید عبدالله نوروزی از شهدای دانش آموز لوح یادبودی اهدا شد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه