اخبار داغ

افغانستان نیز گورستان داعش خواهد بود/اشراف کامل دستگاه های اطلاعاتی بر تصمیمات فتنه گران

افغانستان نیز گورستان داعش خواهد بود/اشراف کامل دستگاه های اطلاعاتی بر تصمیمات فتنه گران
جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح:آمریکا در تلاش است داعش را برای ایجاد بحران در منطقه حفظ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار میراحمدی در گفت و گو  با خبرنگار صبح رزن در خصوص بحث تشکیل کمیته احیاء فتنه توسط برخی از فتنه گران  گفت:اقدامات مختلف صورت میگیرد اولا تا جای که ممکن است تلاش  می شود که که به این افراد توجه داده شود که این افراد در مسیر توطئه و ایجاد شراثیطی شبیه فتنه 88 حرکت نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رزن,

 

,

میراحمدی ادامه داد:در این زمینه دستگاه های اطلاعاتی هوشاری خود را دارند و در جاهایی که احساس شود  که  به این هشدارها توجه نمی شود اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

,

 

,

اشراف کامل دستگاه های اطلاعاتی بر تصمیمات فتنه گران

,

 

,

وی ادامه داد:شرایط امروز کشور ما شرایطی است که امکان ایجاد فتنه 88 به جهات مختلف وجود ندارد زیراز  طرفی دستگاه های اطلاعاتی ما اشراف بسیار خوبی دارند و کانونهای جریان فتنه گر را به خوبی تحت اشراف دارند  و از تصمیمات آنها با خبر هستند.

,

 

,

 

,

سردار میر احمدی اضافه نمود: مورد بعد این است که آگاهی مردم نسبت به این حوادث بسیار خوب است و مطمئنا نظام ما به گوشنه ای است که هر گونه فتنه را در نطفه خفه میکند.

,

 

,

آمریکایی ها سعی دارند داعش را حفظ کنند

,

مسئول شاخ امنیتی ستاد کل نروهای مسلح همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می شود آمریکای ها قد دارند برای ضربه زدن به کشورما داعش را به افغانستان منتقل کنند گفت:رهبر انقلاب نیز در پاسخ به نامه سردار سلیمانی به همین نکته توجه دادند که دشمنان طرح و برنامه جدیدی را دنبال میکنند .

,

 

,

وی افزود:اخبار  و اطلاعات ما نشان می دهد که آمریکایی ها در تلاش هستند ظرفیت داعش را حفظ کنند  احتمالا یکی از این مناطق افغانستان است.

,

 

,

میر احمدی خاطرنشان کرد: با پیش بینی های صورت گرفته و اقداماتی که انجام خواهد شد افغانستان نیز به گورستان داعش تبدیل خواهد شد.

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه