اخبار داغ

عالم اهل سنت:

عربستان با حمایت از داعش عزت خود را زیر سوال برد

عربستان با حمایت از داعش عزت خود را زیر سوال برد
عالم اهل سنت شیب کوه گفت: داعش همچون قارچ سمی بر روی زمین بود که عربستان و آمریکا آن را پرورش دادند وحمایت ها و هزینه هایی که از داعش کردند بی ثمره ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ شیخ حمدالله جاشویی عالم اهل سنت شیب کوه در گفت وگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه تاریخ ثابت کرده است که حق همیشه پیروز خواهد شد، اظهار کرد: نقشه های شوم دشمنان برای سرکوب کردن کشورهای اسلامی نتیجه ای نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عالم اهل سنت در ادامه گفت:  این پیروزی مشت محکمی به  آمریکا عربستان سعودی و اسرائیل است  که داعش را تقویت کردند  و هزینه های گزافی را خرج کردند تا بتواند نظام جهانی اسلام را ریشه کنند.

,

جاشویی با تاکید براینکه رهنمودهای مدبرانه و واقع بینانه و دقیق مقام معظم رهبری در پیروزی مقابل داعش نقش اساسی داشته است بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی که سرباز نظام جمهوری اسلامی توانست با برنامه ریزی های استراتژیکی مناسب داعش را نابود کند.

,

وی با تاکید براینکه عربستان توطئه های جدیدی در خاورمیانه تدارک دیده است تصریح کرد: توطئه جدید عربستان در درلبنان برنامه ریزی شده که قطعا ناکام خواهد ماند.

,

عالم اهل سنت یادآور شد: در تاریخ نوشته شده که فرعونیان پوست مردم زنده را می کندند فرعونیان این زمان در داعشی ها ظهور کردند که از هر ابزاری برای کشتار مردم استفاده می کنند.

,

جاشویی افزود: خیانت هایی که  از جانب برخی کشورهای مسلمانان انجام شده بود باعث شد دشمنان از آن سوء استفاده کنند در واقع بعضی از کشورهای اسلامی برای به دست آوردن قدرت به نظام جهانی اسلام خود را به آمریکایی ها فروختند.

,

وی خاطرنشان کرد:عربستان با همکاری های مداومی که با داعش داشت عزت خود را زیر سوال برد و قطعا بزودی شاهد ازبین رفتن دولت آل سعود خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه