اخبار داغ

کارشناس مسائل دینی و مذهبی:

علت پیروزی ایران اسلامی مقابل کفار، اسلامی بودن حکومت آن است

علت پیروزی ایران اسلامی مقابل کفار، اسلامی بودن حکومت آن است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: ایران اسلامی یک حکومت خدا خواسته است که همیشه در مقابل شیطان و دستیارانش به مبارزه بر می خیزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن عرض تبریک و تهنیت بمناسبت نابودی داعش و حکومت شیطانی اش اظهار کرد: نابودی داعش و حکومت شیطانی اش را محضر مبارک و مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای(حفظه الله) و خانواده های گرانقدر معظم شهدای مدافعان حرم تبریک و تهنیت عرض می کنیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

کارشناس مسائل دینی و مذهبی تصریح نمود: آمریکا و اسرائیلی ها تصور می کنند که با بوجود آوردن گروهک های تکفیری همچون داعش، اسلام آمریکایی و انسان کشی در منطقه می توانند که بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و فضای منطقه را متشنج کنند، اما آنها باید این را هم بدانند که ایران اسلامی یک حکومت خداخواسته است که همیشه در مقابل شیطان و دستیارانش به مبارزه بر می خیزد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه این پیروزی بزرگ را مدیون ایثار، مجاهدت و ولایت مداری مردان بزرگ دانست و خاطر نشان کرد: ما این پیروزی بزرگ را مدیون ایثار، مجاهدت و ولایت مداری مردان بزرگ می دانیم و همواره یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و به بازماندگان این عزیزان هم درود میفرستیم. 

حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در پایان تاکید نمود: ایران اسلامی هر چه دارد به برکت وجود نازنین امام خامنه ای(مد ظله العالی) و شیرمردان حیدری(ع) است که اینگونه برای تشکیل حکومت جهانی امام زمان(عج) مجاهدت می کنند و هیچ مزد و پاداشی نمی خواهند .

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه