اخبار داغ

آبنمای بندر چارک به تحقق وعده استاندار چشم دوخته است

آبنمای بندر چارک به تحقق وعده استاندار چشم دوخته است
آبنمای بندر چارک سالیانه خسارات زیادی برای این منطقه به وجود می آورد و اهالی منطقه بندر چارک به وعده های استاندار چشم دوخته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛بندر چارک مرکز بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان است و بندر چارک دروازه ای به جزیره کیش می باشد و سالیانه میلیون ها مسافر از این بندر وارد جزیره کیش می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مسولان وعده می دهند اما این وعده ها چه زمانی تحقق می یابد مشخص نیست

, مسولان وعده می دهند اما این وعده ها چه زمانی تحقق می یابد مشخص نیست, مسولان وعده می دهند اما این وعده ها چه زمانی تحقق می یابد مشخص نیست,

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کثیر امام جمعه بندر شیبکوه در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه مراجعات مکرری با مسئولان  برای حل مشکل آبنمای بندر شیبکوه داشته ایم، اظهار کرد: با نامه نگاری ومراجعات فراوانی که با مسئولان داشته ایم متاسفانه هیچ اقدامی برای حل مشکل آبنما صورت نگرفته است و مسولان وعده می دهند اما این وعده ها چه زمانی تحقق می یابد مشخص نیست.

,

امام جمعه شیبکوه با اشاره به این که مشکل آبنما تنها گریبان گیر مردم این منطقه نیست، بیان کرد: آبنما تنها مشکل بندر چارک نیست بلکه این مشکل در آبنمای بندر آفتاب و آبنمای ورودی اصلی شهر نیز وجود دارد و همچنین مسافرانی که به این منطقه سفرمی کنند هنگام بارش باران که موهبت الهی است دچار دردسرهای عظیمی می شوند و نمی توانند از این منطقه خارج شوند.

,

کثیربه مشکلات دیگر شیبکوه اشاره کرد و گفت : در بخش آموزش وپرورش ، جاده، بحث گردشگری و استفاده  بهینه  از مسافر و خدمات رفاهی وهمچنین درمان مشکل وجود دارد ولی در حال حاضر به دلیل فصل بارندگی از مسئولان خواستار برطرف نمودن مشکل آبنما هستیم.

,

وی ادامه داد: در هنگام بارش باران خسارت زیادی به این بخش وارد می شود و ماشین هایی که ازمنطقه شیبکوه عبور می کنند گاهی اوقات در آب باران غرق می شود.

,

امام جمعه شیبکوه از امیدی که به تازگی در دل هایشان جوانه زده بود خبر داد و گفت: آقای همتی استاندار هرمزگان در هفته گذشته قول داده است که سفری به شیبکوه داشته باشد و از نزدیک شاهد مشکلات مردم این منطقه شود و آن ها را حل نماید.

,

دکتر همتی با همت مضاعف مشکل آبنمای مرگبار این منطقه را برطرف  می کند

, دکتر همتی با همت مضاعف مشکل آبنمای مرگبار این منطقه را برطرف  می کند, دکتر همتی با همت مضاعف مشکل آبنمای مرگبار این منطقه را برطرف  می کند,

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندر چارک در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه آبنما بخش شیبکوه سالیان درازی است که مشکل ایجاد کرده است، اظهار کرد: به کرات از در نماز جمعه ها ،  روزنامه و جاهای دیگراین مشکل را بیان کردیم اما متاسفانه تا الان مسئولان تدبیری خاصی برای این آبنما انجام نداده اند .

,

امام جمعه اهل سنت بندر چارک با بیان اینکه بندر چارک دروازه ورودی جزیره کیش است ، ادامه داد: حل مشکل این آبنما  هزینه زیادی را در بر نمی گیرد اگر مسئولان منطقه آزاد کیش مساعدت لازم داشته باشند این مشکل خیلی زود پایان می یابد.

,

راهبر تصریح کرد: از بندر شیبکوه  تا بندر چارک جاده ای به مسافت 7 کیلومتر وجود دارد که قبل از انقلاب احداث شده است و بعد از گذشت 39 سال هنوز به آن هیچ رسیدگی صورت نگرفته است واین جاده فاقد شانه وگاردریل می باشد واین جاده تبدیل به قتل گاهی شده است که متاسفانه جان افراد زیادی از مردم این منطقه را گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته دیداری با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان داشته اند ، بیان کرد:  در این دیدار استاندار محترم  و نماینده ولی فقیه قول بررسی مشکل آبنمای بندر چارک را در چند روز آینده دادند.

,

امام جمعه اهل سنت بندر چارک تصریح کرد : منطقه بندر شیبکوه مورد غفلت مسئولان قرار گرفته است و برنامه ریزی برایش صورت نگرفته است، اگر برنامه ریزی می شد در کوتاه ترین زمان این مشکل حل می شد.

,

راهبرخاطر نشان کرد: امیدواریم آقای دکتر همتی با همت مضاعف مشکل آبنمای مرگبار این منطقه را برطرف کند.

,

بندر چارک دروازه ورود به جزیره کیش

, بندر چارک دروازه ورود به جزیره کیش, بندر چارک دروازه ورود به جزیره کیش,

خدنگ شهردار بندر چارک در گفتگوبا خبرنگار هرمز با بیان اینکه در هنگام بارندگی آب کل منطقه شیبکوه وارد خور بندرچارک می شود، اظهار کرد: استان های ساحلی بندر شیبکوه و بخش چارک ومسافرانی که از جزیره کیش می آیند و می خواهند به جزیره کیش تردد نماینددر هنگام ریزش باران پشت این آبنما گیر می کنند.

,

شهردار بندر چارک تصریح کرد: جاده بندر چارک قبل از انقلاب تاسیس شده است ولی متاسفانه با گذشت 39 سال  از انقلاب یکی از پر تردد ترین جاده های ایران که سالیانه میلیون ها مسافر از این مکان به جزیره کیش تردد می کنند هنوز باز سازی نشده است .

,

وی با اشاره به اینکه مشکل آبنما هزینه زیادی نمی خواهد ، بیان کرد: بودجه زیادی نمی خواهدتا این مشکل حل شود اما مسئولان  یا بی توجهی می کنند یا اینکه به منطقه شیبکوه اهمیت نمی دهند.

,

شهردار بندر چارک خاطر نشان کرد: درهفته گذشته آقای استاندار و حجت الاسلام نعیم آبادی وآقای شیری وعده دادند که مشکلات بندر چارک را حل می کنندوما به وعده های آنان امیدواریم.

,

انتهای پیام /

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه