اخبار داغ

در گفتگو با مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج درگز مطرح شد:

واگذاری مبلغ 6 میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی برای ایجاد 35 طرح در درگز

واگذاری مبلغ 6 میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی برای ایجاد 35 طرح در درگز
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج درگز از واگذاری مبلغ شش میلیارد ریال وام برای ایجاد 35 طرح اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر کارگر در گفتگو با خبرنگار درگز خبر در خصوص اقدامات بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: در این راستا به طور تقریبی مبلغ شش میلیارد ریال وام برای ایجاد 35 طرح اقتصاد مقاومتی به بسیجیان واگذار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگز خبر,

 

,

وی همچنین به تشکیل 20 گروه جهادی در سطح مساجد شهرستان اشاره کرد و اظهار کرد: اردوهای جهادی مجموعا 300 روز به طول انجامید و حدود 400 نفر از بسیجیان به طور فعال در این اردوها شرکت داشتند و اقدامات مهی از جمله دو مورد ساخت منزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، 10 مورد مرمت و بهسازی مساجد سطح شهر و روستا، 19 مورد رنگی آمیزی و مرمت مدارس، پنج مورد مرمت منزل نیازمندان و دو مورد مرمت و احیای قنات صورت گرفت.

,

 

,

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج درگز در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی می توان در راستای تحقق به اقتصاد مقاومتی انجام داد تصریح کرد: در این راستا می توان به اقداماتی همچون تبدیل شهرستان درگز به قطب تولید سرکه سیب و انگور با توجه به وجود باغات فراوان انگور در شهرستان اشاره کرد. همچنین حمایت از کارگاه های صنعتی کوچک شهرستان و صادرات تولیدات شهرستان به آسیای میانه از مواردی هستند که نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

,

 

,

کارگر با تاکید بر تشکیل گروه های مردمی جهادی در هر روستا و محله بیان کرد براحتی می توان از توان عظیم نیروی انسانی بسیج به محرومیت زدایی هر روستا یا محله پرداخت که این مساله نیازمند سازماندهی و فرهنگ سازی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه