اخبار داغ

فرمانده پایگاه بسیج انسیه اظهار داشت:

اردوهای جهادی نمونه عملی آتش به اختیار است

اردوهای جهادی نمونه عملی آتش به اختیار است
فرمانده پایگاه انسیه اظهار داشت: اردوهای جهادی از جمله کارهایی است که هدف بسیجیان را ملموس می سازد و مصداقی از آتش به اختیار است که حضرت آقا فرمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبنم همدان:با توجه به برگزاری  اردوی یک روزه جهادی در پایگاه انسیه  گفتگویی با مرضیه احمدی فرمانده این پایگاه انجام دادیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبنم همدان:,

مرضیه احمدی فرمانده پایگاه انسیه اظهار داشت: به مناسبت هفته  بسیج برنامه های مختلفی در پایگاه انسیه انجام شده است. اردوهای جهادی از جمله کارهایی است که هدف بسیجیان را ملموس می سازد و مصداقی از آتش به اختیار است که حضرت آقا فرمودند.

,

وی افزود: امروز اردوی جهادی جهت ارائه خدمات بهتر در حسینیه مسجد برگزار شده است و خدماتی همچون مشاوره مذهبی ,مشاوره تغذیه , مشاوره روانشناسی , پزشکی و همچنین خدمات سنجش بینایی  به صورت رایگان به  مراجعین ارائه می شود .

,

 

,

فرمانده پایگاه انسیه اشاره کرد: کلاس سفالگری که با هدف توانمند سازی بانوان خانه دار و کمک به خود اشتغالی و اقتصاد مقاومتی هر هفته در پایگاه تشکیل می شد امروز بنا به درخواست مراجعین در حسینیه مسجد برگزار شده است.

,

 

,

احمدی در خصوص اقدامات خودجوش و مردمی بسیج اظهار داشت: بسیجیان همواره به عنوان نیروهای خالص مردمی در هر شرایطی آماده حضور در میدان هستند و از ناملایمات نمی هراسند. نمونه این حضور پرشور را در حادثه اخیر غرب کشور میتوانیم مشاهده کنیم.

,

وی در مورد فعالیت های پایگاه در زلزله غرب کشور گفت : از همان ساعات اولیه وقوع زلزله کمک های مردمی از طریق پایگاه انسیه  و مسجد جمع آوری شد و اکثر اعضای پایگاه در بسته بندی و جمع آوری کمک شایانی انجام دادند و کمک های مردم در اسرع وقت به مناطق زلزله زده ارسال شد.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه