اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر خبر داد:

تعویق پنج ماهه حقوق کارکنان شهرداری مهاباد

تعویق پنج ماهه حقوق کارکنان شهرداری مهاباد
بیش از پنج ماه است کارگران و کارکنان بخش های مختلف شهرداری مهاباد حقوق و دستمزد خود را دریافت نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛ عضو شورای اسلامی شهر مهاباد، امروز در جلسه این شورا از عدم پرداخت حقوق و دستمزد کارگران و پرسنل مجموعه شهرداری طی 5 ماهه گذشته خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

سامان راهنما که به عنوان ناطق پیش از دستور جلسه علنی شورای سخن می گفت عنوان کرد: بر اساس اطلاعات موجود حقوق و دستمزد ماه های تیر، مردار، شهریور و مهر و آبان پرسنل شهرداری مهاباد پرداخت نشده است افزود: 810 نفر پرسنل در بخشهای مختلف شهرداری مهاباد در حال فعالیت هستند که شهرداری در هر ماه باید مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان را صرفا به پرداخت حقوق کارکنان خود اختصاص دهد.

,

مسئول کمیسیون مالی - حقوقی شورای اسلامی شهر مهاباد با بیان اینکه  در صورتی شهرداری توانایی پرداخت حقوق کارکنان خود را خواهد داشت که درآمد وصولی این شهرداری روزانه 77 میلیون تومان باشد که متاسفانه از زمان شروع بکار شهردار جدید میانگین درآمد روزانه شهرداری حدود 23 میلیون تومان بوده که با کسری 50 میلیون تومانی در این حوزه روبرو هستیم.

,

راهنما با گلایه شدید به وضعیت ثبت اسناد مالی در این شهرداری خواستار رسیدگی فوری شهردار جدید به این حوزه شد.

,

این عضو شورای شهر مهاباد با انتقاد از عملکرد نیروی فعال در بخشهای اداری و مالی شهرداری این شهر آن را پیکره ای تنبل و غیر عملیاتی توصیف کرد و افزود: متاسفانه گزارشات مالی شهرداری در بازده زمانی کافی تدوین نمی شوند و همین موضوع سبب شده که این مجموعه از ارائه سادترین گزارشات مالی به شورای شهر ناتوان باشد.

,

وی کاهش و مدیریت هزینه ها، ساماندهی وضعیت اداری و مالی و افزایش درآمد از طریق وصول مطالبات را از جمله راهکارهایی عنوان کرد که در صورت تحقق شهرداری مهاباد را در پرداخت منظم حقوق و دستمزد کارکنان موفق خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه