اخبار داغ

یاداشت؛

پایان حکومت اسلام قلابی با وحدت شیعیان منطقه

پایان حکومت اسلام قلابی با وحدت شیعیان منطقه
شبیخون دشمنان اسلام به اعتقادات مذهبی، به سخره گرفتن عادات مسلمانی دلیلی بی برهان را مسجل کرده بودند تا ریشه اسلام وحدانیت را که برگرفته از کتاب و سنت الهی ست از بیخ بخشکانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ بیش از شش سال تلاش بی وقفه و کشتار بی رحمانه گروه تکفیری داعش راه به جایی نبرد و تاریخ نشان داد که سلاح ایمان و طریق الی الله  در برابر کفر و الحاد در تمامی طول تاریخ همواره پیروز بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

داعش مسلح به وقیح ترین خوی و خصلت حیوانی و به پشتیبانی غرب و هم پیمانان جیره خوارش آنچنان بر طینت پاک و سرشت انسانیت یورش بردند که جهان را بنا به عدم بی بصیرتی گردتر از عقل خویش می دیدند.

,

دشمن زبون که خویشتن را در مقابل اسلام ذلیل تر از دیروز خود احساس می کرد همچون روبه مکار دست در آستین خدعه و نیرنگ خویش فرو برد و با نام اسلام به عداوت با اسلام ناب محمدی پرداخت.

,

علم کردن پرچم اسلام با نام  داعش و گردن زدن مسلمانان بهانه ای برای رفتن به بهشت فرض نمود تا با این نیت شوم نسل مسلمانان را ریشه کنی نماید. شبیخون دشمنان اسلام به اعتقادات مذهبی و به سخره گرفتن عادات مسلمانی دلیلی بی برهان را مسجل کرده بودند تا ریشه اسلام وحدانیت که برگرفته از کتاب و سنت الهی ست را از بیخ بخشکانند.

,

داعش همان نطفه منحوس و بی سروپای استعمار و همدستانشان در خاورمیانه  می باشد که بعد از شش سال به همت سرداران بی ادعا نسخه شوم شان پیچیده شد تا گوششان کر شود آنهایی که نمی خواهند حقیقت را درک کنند و بفهمند که نیروی ایمان بر کفر و الحاد همواره پیروز است.

,

و این بود قصه ما از سلمان فارسی تا قاسم سلیمانی، حدود 7 سال پیش و برای منحرف کردن بیداری اسلامی در جهان اسلام، فتنه آمریکایی_اسرائیلی داعش به وجود آمد. تحلیلشان این بود که هلال شیعی را باید نصف کرد و افعی مقاومت را باید کمر شکست.

,

آن زمان همه میگفتند اسد باید برود، ولی مقاومت به رهبری امام خامنه ای نظرش این بود که اسد باید بماند. استکبار پس از شکست در پروژه حذف فلسطین و جلوگیری از زوال اسرائیل به دنبال تشکیل اسرائیل دوم بود. اما در پروژه داعش و اقلیم کردستان شکست خورد. اکنون عربستان نقش اسرائیل دوم را بازی می کند.

,

ما در جنگ با آمریکا پیروز شدیم. نه با مذاکره و تعامل و امتیاز دادن. با مقاومت و بصیرت و تدبیر. شیرینی امروز شکست داعش به سان شیرینی اسلام در جنگ احزاب است. از سلمان فارسی تا قاسم سلیمانی همواره ایرانی ها علمداران ایمان و درایت و شجاعت و مقاومت بوده اند.

,

با این پیروزی میخ مرزهای انقلاب اسلامی در مدیترانه محکم تر از هر زمان دیگری در زمین کوبیده شد.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه