اخبار داغ

در پیام تبریک رئیس مؤسسه غدیرشناسی به مناسبت هفته بسیج عنوان شد؛

"تفکر بسیجی" جامعه رااز بن بست می‌رهاند و به سمت تعالی رشد می‌دهد

"تفکر بسیجی" جامعه رااز بن بست می‌رهاند و به سمت تعالی رشد می‌دهد
آیت الله سعید شاه آبادی رئیس مؤسسه غدیرشناسی طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسیج، یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود» و «شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد» .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

اگرچه دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی ترین نیروهای مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است ، اما امروزه سیره و روش آن نیروهای عظیم، تبدیل به یک تفکر شده است یعنی «تفکر بسیجی »؛ و هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تار و پود جامعه ساری و جاری باشد .

, انقلاب اسلامی,

بسیج یک منظومه فکری است که درهمه عرصه های سیاسی،نظامی،اقتصادی ،علمی وفرهنگی ، نیل به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد. با تفکر بسیجی، جامعه از بن بست رها شده و به سمت تعالی رشد می نماید و هرچه این تفکر بسیجی بیشتر جلوه گر شود، مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایانتر می شود .

, تفکر بسیجی,

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و حضور این نهاد ارزشمند مردمی در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی مشهود است. بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام  بوده اند و اوج این پیشگامی در حادثه تلخ زلزله اخیر کرمانشاه بوده است.

,

هفته مبارک بسیج، فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدتها، ایثارها و مقاومتهای بسیجیان عزیز؛ اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیزمان بویژه شهدای بسیجی، فرارسیدن این ایام و همزمانی آن با حلول ماه ربیع را به همه بسیجیان غیور، بصیر و ایثارگر و همچنین به تمامی غدیرپژوهان سراسر کشور تبریک گفته و آرزو دارم در سایه عنایات امام عصر(عج) و تدابیر هوشمندانه رهبری معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته، شاهد فراگیری بیش از پیش پیام الهی و تفکر بسیجی در کشور باشیم .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه