اخبار داغ

فرمانده ویژه یگان فاتحین در یادواره 5000 شهید مدافع حرم:

همراهی جوانان ایران، لبنان، پاکستان، عراق، افغانستان و سوریه از ویژگی‌های بارز جبهه مقاومت است

همراهی جوانان ایران، لبنان، پاکستان، عراق، افغانستان و سوریه از ویژگی‌های بارز جبهه مقاومت است
فرمانده ویژه یگان فاتحین با بیان این‌که همراهی جوانان ایران، لبنان، پاکستان، عراق، افغانستان و سوریه از ویژگ‌های بارز جبهه مقاومت است، گفت: روح عدالت‌خواهی و شهادت‌طلبی همواره کشور را از پرتگاه‌‌ها نجات داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  شبکه خبری تهران نیوز ، سیدمحمود هاشمی ، فرمانده ویژه یگان فاتحین لحظاتی قبل در یادواره ۵ هزار شهدای مدافع حرم که با حضور فرماندهان سپاه اسلام و اقشار مختلف جامعه در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، اظهار داشت: تشکر ویژه خود را تقدیم پدران و مادران و خانواده‌های صبوری می‌کنم که پاره تن خود را برای دفاع از حیثیت اسلام ناب محمدی (ص) و اهتزاز پرچم شیعیان اعزام کردند و بخش بزرگی از این فداکاری نشات گرفته از ایثار و فداکاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی گفت: حضور جوانان ایران اسلامی به همراه رزمندگان لبنان، پاکستان، عراق، افغانستان و سوریه از نکات مهم بود که برکات زیادی هم داشت و بار دیگر ارزش‌های معنوی که کم‌رنگ به نظر می‌رسید را رنگ و بویی ویژه بخشید کرد‌ و از برکت آن مردم ایران اسلامی بار دیگر متحد شدند.

,

فرمانده ویژه یگان فاتحین افزود: چه کسی می‌تواند انکار کند که روح عدالت‌خواهی و شهادت‌طلبی است که به عنوان نیروی محرکه جامعه در مقاطع مختلف کشور را از پرتگاه‌های گوناگون نجات داده است.

,

وی بیان داشت: همه این‌ها علاوه بر رشادت‌های نیروهای بسیج، از برکت خون این عزیزان بوده و در آینده نیز به برکت خون این شهیدان خواهد بود.

,

هاشمی در پایان تصریح کرد: ما به خود می‌بالیم که چنین فرزندانی را پرورش داده‌ایم که می‌توانند حق را از باطل تشخیص دهند. بسیج جهان اسلام شکل گرفته و مدافع حرم همیشه آماده جانفشانی هستند‌. دشمنان بدانند که فاتحین بر عهد خود برای فتح رژیم صهیونیستی پایبند است.

,

انتهای پیام/ م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه