اخبار داغ

عالم اهل سنت استان هرمزگان:

ظلم هیچگاه پایدار نمی ماند، این سنت و وعده الهی است

ظلم هیچگاه پایدار نمی ماند، این سنت و وعده الهی است
عالم اهل سنت استان هرمزگان گفت: کسانی که داعش را بوجود آوردند آرام نمی نشینند و قطعا در صدد راه اندازی توطئه دیگری خواهند بود، ما باید هوشیاری خود را حفظ کنیم زیرا دشمن دست از دشمنی برنداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لوار بندرخمیر، محمد محبت نیا عالم اهل سنت استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار لوار در خصوص پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق گفت: ظلم هیچگاه پایدار نمی ماند، این سنت و وعده الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لوار ,

وی افزود: داعش یک نوع تفکر است و داعشی کسانی را که با این تفکر همراه باشند را مسلمان و مخالفان را کافر می داند.

,

عالم اهل سنت استان هرمزگان عنوان کرد: شکل گیری و حمایت از داعش بر کسی پوشیده نیست که توسط آمریکا و صهیونیست جهانی انجام می شود. هدف آنها مخدوش کردن چهره اسلام و حمایت از رژیم صهیونیستی است. متاسفانه باید گفت تا حدودی در این زمینه موفق بوده اند، کسانی که از بیرون به جهان اسلام نگاه می کردند و جنایت های داعش را می دیدند که چگونه هنگام قتل و جنایت الله اکبر می گویند و چگونه با نام اسلام مرتکب جنایت می شوند، آن را به نام اسلام می نوشتند.

,

وی افزود: حاصل این همه حضور داعش در منطقه اختلاف و دودستگی بین مسلمین است. علمایی که اهل بصیرت بودند از همان ابتدای تشکیل داعش این حرکت را محکوم کردند؛ البته در ادامه همه به این نتیجه رسیدند که حضور داعش چقدر برای اسلام و مسلمین خطرناک است.

,

شیخ محمد محبت نیا با اشاره به خصوصیات عناصر داعش بیان کرد: بیشترین کسانی که جذب داعش شدند انسان های ساده لوحی بودند که دارای دانش دینی کم و شناختی از اسلام نداشتند، این امر سبب فریب آنها شد.

,

وی افزود: الحمدالله با حلول ماه ربیع الاول خبر مسرت بخش پیروزی جبهه مقاومت و پایان سیطره داعش در سوریه و عراق را شنیدیم. این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب، مسلمین و حتی جامعه بشری تبریک عرض می کنم چرا که علاوه بر مسلمین جامعه بشری نیز از شر داعش در امان نبودند.

,

عالم اهل سنت استان هرمزگان عنوان کرد: این پیروزی مرهون زحمات مجاهدین و مدافعین حرم است که با عنایت حق تعالی به پیروزی ختم شد.

,

وی با اشاره به این موضوع که داعش یک تفکر است، افزود: کسانی که داعش را بوجود آوردند آرام نمی نشینند و قطعا در صدد راه اندازی توطئه دیگری خواهند بود. ما باید هوشیاری خود را حفظ کنیم زیرا دشمن دست از دشمنی برنداشته است. زمانی ما می توانیم احساس امنیت کنیم که دیگر اسرائیل وجود نداشته باشد.

,

شیخ محمد محبت نیا با بیان لزوم حفظ وحدت عنوان کرد: وظیفه ماست که وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم و نسل جوان را در خصوص توطئه و تفکرات تکفیری هوشیار نگه داریم.

,

وی افزود: پیام این پیروزی در نهایت این است که بندگان صالح خدا و مستضعفین وارثان زمین هستند و حق بر باطل پیروز است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه