اخبار داغ

برادر شهید مدافع حرم، محمودرضا بیضایی:

هدف جبهه مقاومت، مبارزه با رژیم صهیونیستی است/ مستکبرین زبان مذاکره را نمی‌فهمند

هدف جبهه مقاومت، مبارزه با رژیم صهیونیستی است/ مستکبرین زبان مذاکره را نمی‌فهمند
عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: با دشمن باید با زبان سلاح و مقاومت حرف زد؛ مذاکره با استکبار معنایی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا بیضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار زیتون ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول و پیروزی های اخیر جبهه مقاومت گفت: این پیروزی را در وهله اول باید خدمت مقام معظم رهبری تبریک گفت، چرا که چهره اصلی مقاومت در سیمای رهبری نمایان است. فرماندهی و رهبری حکیمانه ایشان باعث شد که شاهد اضمحلال گروه های تکفیری صهیونیستی همچون داعش باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

ابعاد عظیم پیروزی جبهه مقاومت مقابل داعش، الان قابل درک نیست

, ابعاد عظیم پیروزی جبهه مقاومت مقابل داعش، الان قابل درک نیست,

وی افزود: عظمت پیروزی اخیر جبهه مقاومت در حال حاضر به طور کامل قابل درک نیست و با گذر زمان آیندگان به خوبی این فوز عظیم را درک خواهند کرد. جبهه مقاومت تبدیل به جبهه‌ای جهانی شده؛ چرا که از غرب تا شرق آسیا و قلب آفریقا گسترش پیدا کرده است. رویش جدید جبهه مقاومت در نیجریه و کشورهای آفریقایی کاملا مشهود است.

,

برادر شهید مدافع حرم، محمودرضا بیضایی تصریح کرد: جبهه اصلی مقاومت بعد از ظهور انقلاب اسلامی ایران تشکیل شده و جمهوری اسلامی پرچمدار مقاومت در مقابل استکبار جهانی  است که کشورهای منطقه نیز با الگو برداری از مبارزه مردم ایران، به مبارزه علیه استکبار جهانی پرداختند.

,

رژیم صهیونیستی، ریشه تمامی مشکلات جهان اسلام

, رژیم صهیونیستی، ریشه تمامی مشکلات جهان اسلام,

بیضایی با تأکید بر اینکه باید دشمن حقیقی را بشناسیم، اظهار داشت: دشمن اصلی ما داعش و گروه‌های تکفیری نیست چرا که بنا به فرمایش امام خامنه ای آن ها هم از فریب خوردگان دشمن هستند. ریشه همه مشکلات جهان اسلام و دشمن اصلی مسلمانان، رژیم منحوس صهیونیستی بوده و هدف اصلی جبهه مقاومت، مبارزه با این غده سرطانی یعنی رژیم جعلی صهیونیستی است.

,

دشمن اگر امکان یابد، به طرق دیگری وارد نبر می‌شود

, دشمن اگر امکان یابد، به طرق دیگری وارد نبر می‌شود,

وی بیان داشت: پیروزی در عراق و سوریه، پیروزی در برابر آمریکا بود. قرن حاضر، قرن اسلام است و جبهه مقاومت با این پیروزی بزرگ، شکست سختی بر استکبار به سرکردگی آمریکا وارد کرد. این پیروزی نه تنها در مقطع کنونی بلکه رویدادی بزرگ در تاریخ اسلام به شمار می رود. دشمن هیچ گاه ساکت نخواهد بود و اگر امکان یابد به اشکال دیگری وارد خواهد شد.

,

این عضو هیأت علمی دانشگاه اضافه کرد: آینده جبهه مقاومت روشن است و با پیروزی های بزرگتر و بیشتری همراه خواهد بود. جبهه مقاومت ثابت کرد که قدرت ایستادن در مقابل قداره بندهای عالم را دارد، این جبهه مختص شیعیان و یا حتی مسلمانان نیست. شکست گروه های تکفیری در سوریه و عراق خط بطلانی بر نقشه‌های شوم آمریکا کشید و اتفاقی باور نکردنی و معجزه آسا بود که به دست بازوان توانمند فرزندان مقاومت عملی شد.

,

مدافعان حرم با تحمل انواع تهمت‌ها، مظلومانه از ناموس مسلمانان دفاع کردند

, مدافعان حرم با تحمل انواع تهمت‌ها، مظلومانه از ناموس مسلمانان دفاع کردند,

بیضایی عنوان کرد: پیروزی در نبرد با تروریست ها، مدیون خون شهدای مدافع حرم ایرانی، افغانستانی و سایر کشورهای اسلامی است. شهدایی که فرزندان این کشور بودند، انواع تهمت ها را تحمل کردند و غریبانه و مظلومانه از کیان و ناموس مسلمانان دفاع کردند. شهدای مدافع حرم، ندای هل من ناصر ینصرنی حضرت سیدالشهدا(ع) را لبیک گفته و جانانه از بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) محافظت کردند.

,

دشمن در مذاکره به دنبال روزنه‌ای برای نفوذ است

, دشمن در مذاکره به دنبال روزنه‌ای برای نفوذ است,

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: پیام این پیروزی ها برای مدعیان مذاکره این است که دشمنان جمهوری اسلامی مخصوصا مستکبرین، هیچگاه زبان مذاکره را نمی فهمند، با دشمن باید با زبان سلاح و مقاومت حرف زد؛ مذاکره با استکبار معنایی ندارد. دشمن در مذاکره به دنبال روزنه نفوذ است و گاهی هم با چراغ سبز مذاکره کنندگان از طریق ارسال جاسوس، در صدد ورود به کشور است.

,

برادر شهید مدافع حرم در پایان تأکید کرد: نتیجه ای که جبهه مقاومت به دست آورد تولید اقتدار برای جمهوری اسلامی ایران بود، چیزی که در مذاکرات به دست نیامد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه