اخبار داغ

یادداشت؛

سردار قاسم سلیمانی نماد سرباز جهانی ظهور

سردار قاسم سلیمانی نماد سرباز جهانی ظهور
فرمانده ای بدون لباس نظامی، بدون حمل سلاح و ابزار و ادوات مدرن نظامی، با چهره ای خندان و انسان دوستانه، ساده زیست و بدون هرگونه تشریفات مرسوم نظامی، مردمی، دارای روابط صمیمی و عاطفی با اقوام و مذاهب مختلف در منطقه است . حقیقتا او را باید نماد یک نفر از ۳۱۳ نفر دانست که جهان تشنه و منتظر ظهور موعود آن است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه، طی مطلبی نوشت : در ۶ سال گذشته در عرصه جهانی موضوعی به اندازه " تحولات کشورهای سوریه و عراق " بعنوان شاهرگ های اصلی قلب تپنده غرب آسیا (ام القری جهان اسلام- ایران اسلامی) و تمدن نوین اسلامی در شرف ظهور آن مورد توجه و واجد اهمیت نبوده است ؛ بنحوی که به اذعان کارشناسان حوزه روابط بین الملل، نتایج این تحولات بعد ازموافقت‌نامه سایکس-پیکو (Sykes–Picot Agreement) بطور مستقیم بر نظم نوین دیگری برحسب اراده های حاکم و پیروز این میدان شبه جنگ جهانی سوم اثر خواهد گذاشت و سرنوشت نه یک یا دو کشور بلکه جهان اسلام و آینده آن در قرب ظهور رقم را خواهد زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛,

جبهه مقاومت اسلامی به امامت امت امام خامنه ای از آغاز فتنه استکبار جهانی در سرزمین شامات و بعد عراق و نیز در برابر رخنه ایادی کفر، نفاق و دامن زدن به یک جنگ نیابتی خانمانسوز درونی تحت حمایت و هدایت « شیطان بزرگ »، بصیرانه و متعهدانه تشکیل و با بهره مندی از « هژمونی نرم » ام القرای جهان اسلام در طول این دوره نسبتا طولانی دلیرانه ایستاد و مقاومت کرد و علیرغم فراز و نشیب های فراوان، از کیان امت پاسداری و اکنون نیز این پیروزی را برای امت محمد(ص) به ارمغان آورد .

,

* سلیمانی ؛ خنثی کننده بزرگترین پروژه های اسلام هراس و اسلام ستیز

,

در این راه نقش" قاسم سلیمانی" نه تنها در به تصویر کشیدن « سردار فداکار و جان بر کف سپاه امت اسلام » بلکه در خنثی کردن بزرگترین پروژه طراحان و راهبران اسلام هراس و اسلام ستیز، بی نظیر و منحصر به فرد است ؛ پروژه ای که طراحان غربی و عبری آن با طراحی بزرگترین صحنه نمایش واقعی در سرزمین شامات و عراق و با بازیگری عناصر جاهل بامزد و مواجب و نیز بمباران تصاویر و فیلم های حرفه ای ساخت، بدنبال تخریب و تحریف اصلی ترین مولفه های حکومت جهانی ولی عصر (عج) یعنی دولت اسلامی، اسلام ناب محمدی (ص)، احکام نورانی اسلام، جهاد، مسلمان مجاهد و انقلابی و... بودند.

,

اکنون که بعد از ۶ سال مجاهدت این پیروزی سرنوشت ساز حاصل شده است و حباب هژمونی جهانی تمدن لیبرال دموکراسی ترکیده است و علیرغم پروپاگاندای رسانه های جبهه شکست خورده کفر و نفاق در منطقه جهت تحت الشعاع قرار دادن این پیروزی جهانی، مورد توجه افکار عمومی جهانی قرار گرفته است ؛ دیگر خبری از آن هژمونی شیطان بزرگ فراجنگ سرد و تک قطبی بلامنازع نیست و پروژه انگاره سازی جهانی آنان تحت اسطوره سازی هایی کذایی با توانمندهای بالای نظامی-امنیتی در برابر مجاهدت خستگی ناپذیر رزمندگان و مدافعان حرم و از جمله سردار سرداران آنان، قاسم سلیمانی که مجهز به سلاح توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) و نیز مومن به راه سعادت بخش و طیبه شهدا و امامین شهدا، دیگر رنگ رخ باخته است .

,

* پیروزی بر داعش ؛ اعلان رسمی رسالت جهانی انقلاب اسلامی

,

با این پیروزی جهانی، آن کابوس ایجاد سد عظیم در برابر سیاست ها و برنامه های کاخ سفید نشینان و با وجود به میدان آوردن تمام ساحران و صاحبان جادوی سیاه فراعنه کشورهای مرتجع عربی، تحقق یافته است و به یک حقیقت تاریخی و انکار ناپذیر مبدل شده است و برای همیشه در تاریخ جهان ثبت خواهد شد و بی شک از قاسم سلیمانی این سرباز امامت امت اسلامی بعنوان مظهر و نماد آن یاد خواهد شد.

,

اگر از منافع راهبردی حاصل از این پیروزی بگذریم ؛ جهان در این مقطع و طلیعه پیروزی نهایی شاهد اعلان رسمی رسالت جهانی انقلاب اسلامی و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در دفاع امت اسلامی است.

,

* آمریکا و غرب به دنبال انحراف افکار عمومی از نابودی داعش و آشنایی بیشتر با سردار سلیمانی هستند

,

اکنون افکار عمومی جهان بیش از هر زمان دیگری تشنه پرده برداری از چهره و هویت واقعی شخصیتی می شود که در پشت این پیروزی ها و دفاع مشروع از کیان اسلام ناب محمدی (ص) است ؛ او که توانسته است ماشین جنگی متجاوز امپراطوری لیبرال دموکراسی به امت اسلامی و تمدن نوپای آن را درهم بشکند و پرچم اسلام ناب محمدی (ص) را بر تارک قلب جهان بر فرازد .

,

اخبار منطقه ای همین چند روز اخیر به خوبی نشان داده و می دهد که این جریان شکست خورده غربی عبری چگونه تحت سراب رسانه ای و جنگ روانی عظیم خود، تشنگی افکار عمومی جهان را می خواهند بطور کاذب مرتفع و از شناخت قهرمانان آن منحرف کنند .

,

آنان در این راه حتی از ربودن نخست وزیر لبنان و گروگان گرفتن فرزندان وی، تطمیع و تهدید کشورهای عربی عضو اتحادیه عرب و... تا تهدید به حمله نظامی، آشوب منطقه ای و برچسب زدن های کذایی تحت عنوان تروریسم دریغ نورزیده اند !

,

* قاسم سلیمانی ؛ سرباز جهانی ظهور و میراث دار سرداران شهید ۸ سال دفاع مقدس

,

همانطور که پیش از این و در یک یادداشت مستقل بیان نموده بودیم ؛ هدف اصلی از این جنگ روانی جلوگیری از اسوه و الگوی شدن این پیروزی بزرگ در جهان اسلام و برای آزادی خواهان جهان است.

,

اسوه و الگویی که در راس آن فرمانده ای معنوی و مکتبی، میراث دار سرداران شهید ۸ سال دفاع مقدس در ایران اسلامی، و از همه جالب تر فرمانده ای بدون لباس نظامی، بدون حمل سلاح و ابزار و ادوات مدرن نظامی، با چهره ای خندان و انسان دوستانه، ساده زیست و بدون هرگونه تشریفات مرسوم نظامی، مردمی، دارای روابط صمیمی و عاطفی با اقوام و مذاهب مختلف در منطقه است .

,

حقیقتا او را باید نماد یک نفر از ۳۱۳ نفر دانست که جهان تشنه و منتظر ظهور موعود آن است .

,

قاسم سلیمانی سرباز جهانی ظهور که نامش با آزادی و آزادگی در جهان گره خورده است – اکنون پرچمدار ارزش ها و اصول مکتبی انسان سازی است که در « منشور مقاومت » او خطاب به ولی امر مسلمین جهان تجلی پیدا کرده است و هر انسان آزادی خواه را مجذوب خود و به دیدار ولی و مراد او مشتاق و آرزومند خواهد کرد.

,

چنین تصویری از یک فرمانده نظامی نه در سطح داخلی بلکه در جهان نیز بی نظیر است . بی شک معرفی و شناساندن چنین اسوه و الگویی از این سرباز جهانی ظهور از مهم ترین و ضروری ترین اقدامات جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی است .

,

* اهتمام در شناساندن ابعاد شخصیتی سرباز امت اسلامی و هوشیاری در صیانت از آن

,

دوران تازه ای از حیات مقدس نظام جمهوری اسلامی با یک قدرت بازدارندگی نرم و سخت بی سابقه در این منطقه بحران زده آغاز شده است ؛ نگارنده نیز با تبریک این پیروزی بزرگ به ولی امر مسلمین جهان و سردار سلیمانی این نماد سرباز جهانی ظهور و بالاخص خانواده های شهدای مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، از تمامی فعالین جبهه مردمی انقلاب اسلامی دعوت می نمایم که برای شناساندن ابعاد شخصیتی این « سرباز امت اسلامی » اهتمام ویژه ای بورزند.

,

همچنین لازم و ضروری است که برای حفظ و حراست از این میراث معنوی جهانی، همگان در برابر تمامی تحرکات فتنه انگیز خزنده دشمنان انقلاب اسلامی برای تحت شعاع قرار دادن آن، هوشیاری بخرج دهند و از بازی کردن در زمین و پردکردن پازل دشمنان با مواضع، سخنان، اقدامات و تصمیمات نسنجیده خود به هر عنوانی، خودداری ورزند .

,

حسن بیارجمندی

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه