اخبار داغ

وزیرسابق ارشاد ؛

مقاومت تنها راه پیروزی/با سازش نمی توان به هدف رسید

مقاومت تنها راه پیروزی/با سازش نمی توان به هدف رسید
وزیرسابق ارشاد گفت: بعد از ریشه کنی داعش خیلی ها با مطرح ساختن قضیه کردستان عراق سعی در باز آفرینی یک موضع جدید در منطقه بودند که با هوشیاری سردار سلیمانی و آزادسازی کرکوک خاتمه یافت و همه این قضایا نشان داد که راهی جز مقاومت نیست و با سازش نمی توان به هدف رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان، وزیرسابق ارشاد امروز در کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان آذربایجان غربی در سخنرانی خود با اشاره به نقش جوانان به خصوص دانشجویان در ۸ سال دفاع مقدس و روحیه ایثار و شهادت طلبی آنان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

سید محمد حسینی گفت: با اشاره به کشورهای منطقه و حضور همین جوانان در جبهه های مبارزه حق علیه باطل پرداخت و آن را مایه مباهات جمهوری اسلامی عنوان کرد و نمونه بارز چنین جوانانی را شهید محسن حججی عنوان کرد که حضور چنین جوانان مخلصی باعث نابودی داعش شد.

,

وزیر سابق ارشاد در ادامه سخنان خود با اشاره بر این موضوع که درجنگ غزه و لبنان خیلی ها در داخل این اعتقاد را داشتند که نمی شود  گفت: جلوی رژیم صهیونیستی باید مقاومت کرد ولی دیدند که با تکیه بر رهنمودهای رهبری و ایستادگی بی مثال همین جوانان در نهایت حزب الله پیروز شد.

,

وی افزود: بعد از ریشه کنی داعش خیلی ها با مطرح ساختن قضیه کردستان عراق سعی در باز آفرینی یک موضع جدید در منطقه بودند که با هوشیاری سردار سلیمانی و آزادسازی کرکوک خاتمه یافت و همه این قضایا نشان داد که راهی جز مقاومت نیست و با سازش نمی توان به هدف رسید.

,

سید محمد حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به نابودی داعش که خیلی ها در داخل مخالف حضور نظامی ما در منطقه بودند گفت: امروز با نابودی این غده سرطانی متوجه شدند که اگر ما از مواضع خود دست می کشیدیم چه اتفاقاتی رخ می داد.

,

حسینی افزود: بارها گفته شد که نمی توان به غرب و آمریکا اعتماد کرد و ما در برجام این موضوع را کامل احساس کردیم حال باز آمریکایی ها از اهداف خود دست نکشیده اند و دنبال قضیه موشکی ما هستند.

,

وزیر سابق ارشاد درپایان سخنان خود به نقش و رهنمودهای رهبری در این پیروزی های بزرگ پرداخت و براین گفته تاکید کرد که طبق آیات قرآن تنها راه مبارزه ایستادگی و مقاومت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه