اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نشان دادیم در مقابل استکبار و صهیونیسم، منطق جهاد پیروز است‌/تهدیدها جان دوباره‌ای به بسیج جهانی اسلام داد

نشان دادیم در مقابل استکبار و صهیونیسم، منطق جهاد پیروز است‌/تهدیدها جان دوباره‌ای به بسیج جهانی اسلام داد
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نشان داده شد که تنها در مقابل استکبار و صهیونیسم، منطق جهاد پیروز است‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز ، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لحظاتی قبل در یادوراه ۵ هزار شهید مدافع حرم که با حضور پرشور فرماندهان سپاه اسلام و آحاد مختلف جامعه در مصلی امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است، با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش اظهار داشت: پیروزی‌های شگفت‌انگیز و فراتر از حد تصور را تبریک عرض می‌کنم. در این لحظات، یکی دیگر از نشانه‌های درخشان نصرت الهی بر جبین رزمندگان مقاومت اسلامی در اقصا نقاط جهان نقش بسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

سلامی افزود: منطقه امروز محل دفن سیاست‌های آمریکا، اسرائیل، انگلیس و متحدانشان شده است و پرچم استکبار و ایادی فریب‌خورده آنان به زیر کشیده شد و همچنین جهان این روزها شاهد پرتوافشانی خورشید اسلام در مرکز عالم بود.

,

وی با اشاره به اینکه ما امروزه شاهد درخشش دوباره شهیدان در میدان هستیم تصریح کرد:. این‌ها نشانه‌ای زیبا و جذابی از به ثمر نشستن خون پاک شهیدان مدافع حرم در زودترین زمان ممکن است.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: شما عزیزانتان را تقدیم خداوند کردید و آن‌ها را برای دفاع از حریم آل‌الله به میدان‌های دور دست فرستادید. شکیبایی و نجابت و حمایت شما عامل اصلی رشد روح جهاد و شهادت در کالبد جامعه اسلامی است.

,

سلامی شهیدان را تندیس‌های زنده استقامت، کرامت، عزت و شرف مسلمانان دانست و بیان کرد:  شهیدان شما مظاهر جاودانگی و نشانه فخر و مباهات مسلمانان هستند و همچنین آن‌ها سمبل‌های فداکاری، جوانمردی، غیرتمندی، شهادت‌طلبی و عدالت‌جویی می‌باشند.

,

وی یاآورد شد: درود خداوند بر شما که فدا شدن فرزندان، همسران و پدرانتان را زیباترین آرزو قلمداد کردید. امروز نشان داده شد که تنها در مقابل استکبار و صهیونیسم، منطق جهاد پیروز است‌. تاریخ ۴۰ ساله انقلاب ما نشان داد آن جا که ما ایستادیم و مجاهدت کردیم و شهید شدیم، به پیروزی رسیدیم.

,

سلامی با تاکید این موضوع که داعش، محصول مشترک سیاست‌های آمریکا، انگلیس و اسرائیل برای ایجاد شعله‌های فروزان فتنه در جهان اسلام بود، ادامه داد:  وقتی منطق شهادت و جهاد الگوی مسلمانان عالم در برابر دشمنان سلطه‌گر می‌شود، هیچ قابلیتی در هیچ عرصه‌ای نمی‌تواند در برابر اراده ما بایستد. پیروزی اخیر نشان داد بدون تکیه به قدرت‌های بزرگ هم می‌توانیم به پیروزی قله‌های موفقیت در عرصه‌های مختلف برسیم.

,

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها فکر می‌کردند که با این تهدید می‌توانند از روند گسترش انقلاب در بلاد اسلامی جلوگیری کنند و روند تحولات انقلاب را کند کنند اما آن چه رخ داد، این بود که گستره نفوذ انقلاب به واسطه همین تهدید پیش رفت.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این تهدید باعث متحد شدن کشورهای مسلمان منطقه شد و بسیج جهانی اسلام جان گرفت. عقاید و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب باعث ایجاد سازه‌های مستحکم در منطقه شد. جهان اسلام به برکت انقلاب و نفس‌های رهبرش و فرماندهی میدانی سردار قاسم سلیمانی، توانست سد عظیمی از قدرت دفاعی ایجاد کند.

,

سلامی افزود: آن‌ها که با فتنه تکفیری می‌خواستند حاشیه امنی برای بقای اسرائیل ایجاد کنند، امروز شاهد اهتزاز پرچم کشورهای مسلمان منطقه در کنار هم هستند و این پیروزی‌ها از دل فداکاری شهدای بزرگوار برخاسته است.

,

وی اذعان کرد: صفحه زمین امروز تجلی مردهای الهی است و ما با چشم سر این حقیقت عظیم را می‌بینیم. فتنه سعودی‌ها و استقلال کردستان هم بی‌نتیجه ماند و این بیانگر شکست همه‌جانبه دشمنان است.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران اظهار داشت: امنیت ایران، لبنان، عراق، سوریه، افغانستان و کشورهای منطقه به یکدیگر گره خورده است؛ شعار ما در جهان اسلام یکی برای همه و همه برای یکی است.

,

سلامی بیان کرد: امروز هر چه دشمن تلاش کرد که تهدید کند، به فرصت تبدیل شد، آن‌ها می‌خواستند در محاصره اقتصادی ما را فلج کنند اما ما از این تهدید، فرصت ساختیم.

,

وی در پایان سخنان خود افزود: آن‌ها می‌خواستند ما را در انزوای سیاسی قرار دهند اما امروز نقش ایران در منطقه را مشاهده می‌کنید، ما را در محاصره فناوری قرار دادند اما ما امروز با قدرت دفاعی به سدی بازدارنده و اطمینان‌بخش در برابر دشمنان اسلام تبدیل شده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه