اخبار داغ

امام جمعه آران و بیدگل:

نابودی داعش عیدی جبهه مقاومت به امت اسلامی است/ معنویت و اخلاص، دو شاخصه مهم فرهنگ بسیج

نابودی داعش عیدی جبهه مقاومت به امت اسلامی است/ معنویت و اخلاص، دو شاخصه مهم فرهنگ بسیج
امام جمعه آران و بیدگل گفت: پیروزی به دست آمده و نابودی داعش در ایام ولادت رسول اکرم(ص) عیدی بسیار شیرین جبهه مقاومت به امت اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخطب شکن؛ همزمان با هفته بسیج امروز جمعی از پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با امام جمعه آران و بیدگل دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

امام جمعه آران و بیدگل در این دیدار با اشاره به پیروزی های اخیر در عراق و سوریه و شکست داعش اظهار کرد: پیروزی به دست آمده و نابودی داعش در ایام ولادت رسول اکرم(ص) عیدی بسیار شیرین جبهه مقاومت به امت اسلامی است.

,

آیت الله سید محمد موسوی نقش مهم رهبر انقلاب در این پیروزی را یادآور شد و تاکید کرد: در حالی که داعش به سرعت دوسوم خاک سوریه و یک سوم خاک عراق را به تصرف در آورده بود و سیاستمداران ورود به این معرکه را مایه آبروریزی و صرف هزینه می دانستند تنها مقام معظم رهبری بودند که از جبهه مقاومت حمایت کردند.

,

وی بیان کرد: در این جریان دست غیب الهی و نعمت بی نظیر ولایت فقیه را مشاهده کردیم.

,

آیت الله موسوی در ادامه با اشاره به فرموده امام راحل(ره) که بسیج را مدرسه عشق توصیف کردند، افزود: فعالان بسیجی و کسانی که در بسیج فعالیت می کنند عاشق انقلاب، عاشق مکتب، عاشق خدمت، عاشق امام و آرمان های او هستند.

,

وی سیره بسیجی را الگویی بی نظیر دانست و اضافه کرد: عبادت، معنویت و خلوص نیت از شاخصه های فرهنگ بسیج است که در دفاع مقدس نمونه های زیبای آن را شاهد بوده ام.

,

استاد درس خارج فقه و اصول خاطرنشان کرد: عطر معنویت در فضای بسیج باید حکمفرما شود.

,

در ابتدای این دیدار نیز سرهنگ مرتضی فرمانیان با تبریک هفته بسیج گزارشی از کمک های جمع آوری شده در پایگاه های بسیج برای مناطق زلزله زده را ارائه و این کمک ها را بالغ بر هفت میلیارد ریال برآور کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه