اخبار داغ

رییس بانک زعفران تربت حیدریه خبر داد؛

ورود زعفران ایران به تالار بورس زعفران تربت حیدریه

ورود زعفران ایران به تالار بورس زعفران تربت حیدریه
رییس بانک زعفران ایران و کارگزار بورس زعفران در تربت حیدریه از ورود زعفران ایران به تالار بورس زعفران تربت حیدریه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خبرنگار تابان تربت، غلامرضا کریمی در گفت و با خبرنگاران تربت حیدریه افزود: دریافت این مجوز در راستای اجرای سیاست های دولت در توسعه تجارت الکترونیک و در بخش خرید محصولات کشاورزی محقق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار , تابان تربت, ، غلامرضا کریمی در گفت و با خبرنگاران تربت حیدریه افزود: دریافت این مجوز در راستای اجرای سیاست های دولت در توسعه تجارت الکترونیک و در بخش خرید محصولات کشاورزی محقق شده است.,

 

,

وی گفت: با توجه به اینکه نخستین ساختار بورس زعفران کشور در شرکت زرین زعفران شرق تربت حیدریه تعریف شده و از آنجا که این شرکت از سوی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مباشر خرید زعفران توافقی در منطقه تربت حیدریه انتخاب شده لذا مجوز خرید زعفران در قالب بورس نیز برای این شرکت صادر شده است.

,

 

,

کریمی که خود رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت زرین زعفران نیز هست، در خصوص مزایای معامله در بورس زعفران گفت: برای فروشندگان زعفران در قبال میزان فروش و بدون هیچ واسطه، گواهی سپرده کالا صادر و بعد از ارزیابی و توسط کارگزار بورس، قیمت نهایی به حساب فروشنده واریز می شود.

,

 

,

بانک زعفران ایران با ظرفیت 10 تن، حجم سرمایه گذاری 60 میلیارد ریال و با هدف حفظ و نگهداری کیفی محصول و معرفی برند زعفران ایرانی، بهمن پارسال فعالیت خود را، در تربت حیدریه آغاز کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه