اخبار داغ

در کارگاه بهره‌گیری از ظرفیت کشورهای روسی زبان مطرح شد؛

لزوم بهره‌گیری از بازار کشورهای CIS برای توسعه صادرات کشور/ظرفیت‌های صادراتی استان مرکزی مغفول مانده است

لزوم بهره‌گیری از بازار کشورهای CIS برای توسعه صادرات کشور/ظرفیت‌های صادراتی استان مرکزی مغفول مانده است
مدیر بخش بین‌الملل شرکت ترنج گلبانگ پارسه ایرانیان با تاکید بر اینکه رویکرد کشور روسیه در تعامل با ایران بهتر از کشورهای دیگر است، گفت: باید از ظرفیت بازار کشورهای CIS برای توسعه صادرات کشور استفاده بهینه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی روز چهارشنبه در کارگاه علمی تخصصی بهره‌گیری از ظرفیت کشورهای روسی زبان که به همت بسیج مهندسین صنعت و عمران سپاه روح‌الله در اراک برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های صادراتی استان مرکزی گفت: استان مرکزی در حوزه صادرات از ظرفیت درخور توجهی برخوردار است و آشنایی به مقصد صادرات می تواند به افزایش هدفمند صادرات استان کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

phpThumb_generated_thumbnailjpg

, phpThumb_generated_thumbnailjpg, phpThumb_generated_thumbnailjpg,

گلشن زاده اظهار کرد: بسیج مهندسین سپاه روح‌الله با توجه به ظرفیت‌های استان مرکزی به دنبال این است تا از ظرفیت های تولیدی استان بهره لازم را بگیرد و با حمایت از تولیدات استان به واسطه ارائه مشاوره گامی هرچند کوچک، در توسعه صادرات محصولات بردارد.

,

وی به اهمیت صادرات محصولات تولیدی اشاره کرد و افزود: هر قدر بتوانیم تولید ملی را در کشور افزایش دهیم و به صادرات محصولات توجه داشته باشیم، دست بیگانگان را از کشور کوتاه می‌کنیم.

,

گلشن زاده اظهار کرد: باید به این مسئله توجه داشته باشیم که هر اقدامی که در راستای افزایش صادرات محصولات تولیدی کشور انجام شود، اقدام در راستای اعتلای انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

,

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: به هر میزان که در صادرات محصولات ضعیف باشیم و نتوانیم با کشورهای مختلف دنیا ارتباط برقرار کنیم، کشورهای دیگر جای ما را در بازارهای بین‌المللی خواهند گرفت.

,

وی با تاکید بر اینکه بازار مصرفی روسیه بازار خوبی برای صادرات کشور است، اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از مشاوره های ارائه شده این بازار را حفظ کرده و به راحتی آن را از دست ندهیم.

,

مدیرعامل و مدیر بخش بین‌الملل شرکت ترنج گلبانگ پارسه ایرانیان:

, مدیرعامل و مدیر بخش بین‌الملل شرکت ترنج گلبانگ پارسه ایرانیان:,

برگزاری همایش بررسی بازارهای صادراتی کشور با حضور ۱۰۰ شرکت روسی زبان در تهران

, برگزاری همایش بررسی بازارهای صادراتی کشور با حضور ۱۰۰ شرکت روسی زبان در تهران, برگزاری همایش بررسی بازارهای صادراتی کشور با حضور ۱۰۰ شرکت روسی زبان در تهران,

احسان قشلاقی مدیرعامل و مدیر بخش بین‌الملل شرکت ترنج گلبانگ پارسه ایرانیان به ظرفیت‌های خوب استان مرکزی در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: متاسفانه تولیدات استان مرکزی برای بسیاری از کشورها ناشناخته است.

,

photo_2017-11-22_13-09-32

, photo_2017-11-22_13-09-32, photo_2017-11-22_13-09-32,

قشلاقی با اشاره به اینکه برای ورود به بازارهای بین المللی باید محصولات تولیدی را به دنیا معرفی کرد، اظهار کرد: استان مرکزی نیاز مبرم دارد تا تولیدات خود را به زبان های مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت اینترنت در سایت‌ها بارگذاری کند تا به راحتی در دسترس تجار کشورهای مختلف باشد.

,

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده ۱۰۰ شرکت روسی زبان برای حضور در همایش بررسی بازارهای صادراتی کشور که در تهران برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد و شرکت‌های که توان صادراتی دارند می تواند در این همایش حضور پیدا کنند.

,

 مدیر بخش بین‌الملل شرکت ترنج گلبانگ پارسه ایرانیان افزود: برای اینکه بتوانیم صادرات هدفمند به کشورهای CIS داشته باشیم باید بر اساس خواسته های آنها اقدام کنیم تا بتوانیم صادرات مستمر را داشته باشیم.

,

قشلاقی با تاکید بر اینکه رویکرد کشور روسیه در تعامل با ایران بهتر از کشورهای دیگر است، اظهار کرد: باید از این ظرفیت برای توسعه صادرات استفاده بهینه کرد.

,

وی با اشاره به اینکه صنایع دستی و فرش ایرانی طرفدران خوبی در روسیه دارد، گفت: در یک برنامه‌ریزی هدفمند می‌توان برای صادرات صنایع دستی به این کشور افق‌های بلندی را دید.

,

مدیر بخش بین‌الملل شرکت ترنج گلبانگ پارسه ایرانیان خاطرنشان کرد: در بازار رقابتی بین المللی توجه به بسته بندی مناسب، کاهش قیمت محصولات تولیدی، نحوه معرفی و عرضه محصولات بایستی مورد توجه قرار گیرد.

,

در ادامه این جلسه تعدادی از صادر کنندگان مطالب و دیدگاه های خود را درخصوص بازارهای صادراتی کشورهای روسی زبان اعلام کردند.

,

photo_2017-11-22_13-09-23

, photo_2017-11-22_13-09-23, photo_2017-11-22_13-09-23,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه