اخبار داغ

«نادر» از پنجشنبه می‌آید

«نادر» از پنجشنبه می‌آید
پخش مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» به تهیه‌کنندگی محمد جواد عبدالرحمانی و با حضور صداپیشه‌های مطرح، از پنجشنبه ـ دوم آذر ماه ـ از تلویزیون آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهادر مالکی که در کارنامه خود تجربه صداپیشگی عروسک‌هایی چون فامیل دور را دارد، صداپیشگی عروسک «نادر» را بر عهده دارد و مهدی برقعی که پیش از این عروسک‌گردان عروسک جناب خان در برنامه «خندوانه» بود، عروسک گردان این مجموعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«سوغات جنگل» در ۱۲۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با هدف ایجاد سرگرمی و بستری آموزشی برای گروه سنی نوجوان به بالا تهیه شده و تلاش دارد با نگاهی طنز دغدغه‌های مخاطب خود و خانواده‌ها را بیان کند.

,

شخصیت اصلی «سوغات جنگل» عروسکی به نام نادر است و در کنار او سه بازیگر اصلی حضور دارند. در هر قسمت از این مجموعه عروسکی به فراخور موضوع و داستان چهره‌های شناخته شده عرصه سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش و... به عنوان بازیگر مهمان در کنار عروسک نادر حضور خواهند داشت و داستان و ماجرایی را برای مخاطب روایت می‌کنند.

,

همچنین محمد عسگری، وحید آقاپور، دریا مرادی دشت از بازیگران این مجموعه عروسکی هستند و امیر رضا احمدی بازیگر خردسال که در حال حاضر در فیلم سینمایی «ماه پیشونی ٢ » حضور دارد در «سوغات جنگل» نقش بابک را ایفا می‌کند.

,

, ,

در خلاصه داستان مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» آمده است: طی اتفاقی عجیب موجودی که نه کاملا شبیه انسان است و نه حیوان، وارد خانه خانواده‌ای سه نفره میشود و همین مسئله آغازگر ماجراهایی برای آن ها است ...

,

امیر سلطان احمدی کارگردانی هنری و داریوش کفایتی کارگردانی تلویزیونی مجموعه عروسکی سوغات جنگل را بر عهده دارند. همچنین بهادر مالکی، نیوشا صدر، امیر سلطان احمدی نویسندگان این مجموعه هستند.

,

«سوغات جنگل» کاری است از گروه کودک و نوجوان که پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵ و ۳۰ و شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه