اخبار داغ

شهردار تهران:

شهیدحججی جریانی بود که در دل تاریخ جاری است / «مردمی بودن» شاخصه همه شهدا بود

شهیدحججی جریانی بود که در دل تاریخ جاری است / «مردمی بودن» شاخصه همه شهدا بود
شهردار تهران گفت: شهیدحججی یک نفر نبود بلکه یک جریان بود؛ جریانی که در دل تاریخ جاری است؛ ما مطمئن هستیم تا زمانی که این جریان ادامه دارد، دنیای اسلام و جامعه مسلمین و هر گزندی که دنیای استکبار بخواهد وارد کند، مصون خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ محمدعلی نجفی در یادواره ۵ هزار شهید مدافع حرم که در مصلی تهران برگزار شد، مراسم را معطر به عطر شهدای انقلاب به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت، شهدای فاطمیون و خانواده‌های خانواده‌های ایشان دانست و اظهار داشت: من در این مراسم نه برای سخنرانی، بلکه برای تنفس در این فضای معنوی و استشمام این عطر حاضر شده‌ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

وی سپس به ایام شادی اهل بیت(ع) و فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول اشاره کرد و افزود: مناسبت‌های فرخنده اخیر امسال با جشن بزرگ پیروزی رزمندگان اسلام نیز همراه شد.

,

شهردار تهران جریان داعش را به عنوان جریان شرک و فسادآلود و وابسته به استکبار جهانی معرفی کرد و گفت: ما به این جا آمده‌ایم تا یادآور فداکاری‌های مردان خدا باشیم که برای عزت اسلام، عزیزترین سرمایه یعنی جانشان را فدا کرده‌اند.

,

نجفی شهدا را مایه بزرگی ایران اسلامی خواند و بیان داشت: ما از شهدا به بزرگی یاد می‌کنیم چرا که مایه بزرگی اسلام شدند و اجازه ندادند که عوامل استکبار بتوانند به ملت اسلامی نفوذ کنند و آسیب وارد سازند.

,

وی مردمی بودن شهدا را بارزترین شاخصه آن‌ها دانست و یادآور شد: شهدا در یک چیز مشترک بودند و آن شاخصه “مردمی بودن” آن‌ها بود. شهدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و همه این مشترکات به واسطه اعتقاد آن‌ها به خداوند احد و واحد بود.

,

شهردار تهران هم‌چنین ابراز داشت: تا زمانی که اسلام هست و تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی وجود دارد، در دفاع از اسلام و مسلمین لحظه‌ای کوتاهی و قصور در جوامع اسلامی به وجود نخواهد آمد و گزندی به ملت‌های اسلامی وارد نخواهد شد.

,

وی در اظهارات پایانی‌اش خاطرنشان کرد: شهیدحججی یک نفر نبود بلکه یک جریان بود؛ جریانی که در دل تاریخ جاری است. ما مطمئن هستیم تا زمانی که این جریان ادامه دارد، دنیای اسلام و جامعه مسلمین و هر گزندی که دنیای استکبار بخواهد وارد کند، مصون خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه