اخبار داغ

باهدف مبارزه با بیماری های مشترک انسان و دام انجام شد؛

انجام بیش از ۱۳ میلیون نوبت واکسیناسیون دام های استان

انجام بیش از ۱۳ میلیون نوبت واکسیناسیون دام های استان
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در سال گذشته در استان اصفهان بیش از ۱۳ میلیون نوبت سر واکسیناسیون دام ها در استان انجام شده که در زمره مهم ترین خدمات دامپزشکی برای مبارزه با بیماری های مختلف به ویژه بیماری های مشترک انسان و دام محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز؛ شهرام موحدی عصر دیروز در آیین تودیع و معارفه مدیران دامپزشکی شهرستان شهرضا، عنوان کرد: دامپزشکی معمولا به مجموعه‌ای از وظایف مواجه است که باوجود گستردگی شناخته شده نیستند اما هریک از انها ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف دامپزشکی مقابله با بیماریهای مشترک انسان و دام است که در این رابطه در سال گذشته در استان اصفهان بیش از 180 تست سل و بیش از 160 هزار خونگیری تب مالت انجام شد.

,

وی، ادامه داد: در سال گذشته در استان اصفهان بیش از  13 میلیون نوبت سر واکسیناسیون دامها در استان انجام شده که در زمره مهمترین خدمات دامپزشکی محسوب می‌شود.

,

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، با اشاره به اخذ مجوز صادرات شیر از استان اصفهان به منطقه اوراسیا و اتحادیه اروپا، عنوان کرد: این اقدام سهم به سزایی در رونق صنعت دامداری استان داشته است.

,

موحدی، گفت: در سال گذشته و از ابتدای سال جاری تاکنون مجموع این صادرات به بیش از 25 میلیون دلار رسیده است.

,

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: در دو سال گذشته بیماری تب برفکی در استان اصفهان کنترل شده است، این در حالی است که با اقدامات پیشگیرانه و نظارتی انجام شده تاکنون هیچ موردی از ابتلا به بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان مشاهده نشده است.

,

بر اساس این گزارش، در این آیین حمید رییس زاده به عنوان رییس جدید دامپزشکی شهرستان شهرضا معرفی و از خدمات حمیدرضا امیری تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه