اخبار داغ

با حضور۳۲۰ نفر از دانش‌آموز شهرستان صورت گرفت؛

اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر مبارکه‌ای به مناطق عملیاتی غرب کشور+ تصاویر

اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر مبارکه‌ای به مناطق عملیاتی غرب کشور+ تصاویر
دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان شهرستان مبارکه در قالب هشت دستگاه اتوبوس به سرزمین‌های نور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمبارکه‌نا؛ دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر شهرستان مبارکه امروز به سرزمین‌های نور جنوب کشور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مبارکه‌نا,

این کاروان متشکل از ۳۲۰ نفر از دختران دانش‌آموز در قالب هشت دستگاه اتوبوس برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

,

خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم با اردوهای راهیان نور

, خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم با اردوهای راهیان نور, خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم با اردوهای راهیان نور,

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مبارکه در حاشیه این اعزام دانش‌آموزان در گفت‌وگو با مبارکه نا با اشاره به اینکه دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند، تصریح کرد: نسل جوان کشور باید بدانند که برای توسعه، آبادانی و امنیت فعلی کشور رزمندگان در چه محل‌هایی و با چه وضعی با دشمن متجاوز برخورد کرده‌اند.

,

داوود رجبی بابیان اینکه هدف اصلی برگزاری این‌چنین اردوهایی آشنایی نسل نوجوانان و جوانان با فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و آشنایی آنان با فداکاری‌ها و ایثار رزمندگان می‌تواند راهکار خوبی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم باشد.

,

وی افزود: 230 نفر از دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان مبارکه به‌وسیله هشت دستگاه اتوبوس به این اردو اعزام می‌شوند.

,

مدیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید این دومین اعزام دانش‌آموزان دختر شهرستان مبارکه به اردوی راهیان نور است، اظهار کرد: اولین اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور در سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶، در مهرماه با اعزام ۸۸ دانش‌آموز بود و اعزام امروز، دومین اعزام در سال جاری است.

,

وی با اشاره آغاز هفته بسیج بیان کرد: هفته بسیج را به فرمانده و کارکنان سپاه شهرستان، حوزه‌های دانش‌آموزی شهید فهمیده و حضرت زینب (س)، فرهنگیان بسیجی و کلیه بسیجیان عزیز شهرستان مبارکه تبریک می‌گوییم.

,

رجبی بابیان اینکه تعامل آموزش‌وپرورش شهرستان با سپاه مبارکه، تعامل خوبی است، مطرح کرد: آموزش‌وپرورش و سپاه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور، همکاری و تعامل بسیار خوبی دارد.

,

وی اضافه کرد: کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج، هرماه یک جلسه برگزار و مصوبات را با هماهنگی معاون پرورشی و حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی اجرا می‌کنیم.

,

استقبال بالای دانش آموزان مبارکه، در دومین اعزام به راهیان نور 

, استقبال بالای دانش آموزان مبارکه، در دومین اعزام به راهیان نور , استقبال بالای دانش آموزان مبارکه، در دومین اعزام به راهیان نور ,

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان مبارکه نیز در گفت‌وگو با مبارکه نا با اشاره اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور، تصریح کرد: تلاش دشمنان در جنگ نرم کمرنگ کردن ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی و ازجمله ایثار و شهادت است و برگزاری این اردو‌ها با همکاری آموزش‌وپرورش و سپاه می‌تواند در مقابله با این تهدید نرم دشمن اثرگذار باشد.

,

سرهنگ نصر اصفهانی بابیان اینکه اردوهای راهیان نور دارای روح و محتوای بلند است، گفت: اصل راهیان نور بر محتوا و روح آن است که تأثیرات عمیقی بر جوانان و نوجوانان ما داشته است و شناخت رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای دانش‌آموزان در راهیان نور برای متولیان این حرکت، اهمیت ویژه‌ای دارد.

,

وی افزود: اردوهای راهیان نور را با مسائل و امکانات مادی و زمینی نمی‌شود محاسبه کرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه مبارکه با تأکید بر اینکه این فرهنگ عاشورا و حسینی بود که باعث شد نظام ما در هشت سال دفاع مقدس بر استکبار پیروز شود، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و این فرهنگ عظیم باید در بین دانش‎آموزان تقویت شود.

,

وی با اشاره به اینکه در دومین اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور استقبال بیشتری شده است، بیان کرد: استقبال 320 نفری دانش‌آموزان دختر شهرستان مبارکه از اردوی راهیان نور، تلاش برای پیدا کردن حقیقت در بین نسل نوجوان و جوان را نشان می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه