اخبار داغ

مدیر شرکت آب و فاضلاب اردستان خبرداد؛

شستشوی۴۲کیلومتر از شبکه های فاضلاب اردستان/ تکمیل شبکه فاضلاب ۱۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

شستشوی۴۲کیلومتر از شبکه های فاضلاب اردستان/ تکمیل شبکه فاضلاب ۱۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
مدیر شرکت آب و فاضلاب اردستان گفت: با اجرای عملیات شستشوی شبکه فاضلاب اردستان ۴۲کیلومتر از شبکه های اصلی و فرعی و یک هزار و۱۰۰ حوضچه با استفاده از ماشین های مخصوص «واترجت» در مدت ۱۰ روز شستشو می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان،سید عباس شریعتمدار در گفتگویی اظهار کرد: عملیات شستشوی شبکه فاضلاب شهر اردستان به طول ۴۲ کیلومتر انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان, صبح اردستان,

وی افزود: شرکت آبفای اردستان با توجه به دستورالعمل های بهره برداری از شبکه فاضلاب همه ساله اقدام به حداقل یک بار شستشوی شبکه فاضلاب شهر می کند.

,

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان اردستان گفت: این عملیات با هدف رفع گرفتگی شبکه های اصلی، خارج کردن لجن و ضایعات از داخل حوضچه ها و شبکه، جلوگیری از ایجاد بوی نامطلوب و نفوذ ریشه درختان و مواد زائد و همچنین حفظ محیط زیست و جلوگیری از گرفتگی انشعاب های مشترکان انجام می شود.

,

وی تاکید کرد: با اجرای این عملیات۴۲کیلومتر از شبکه های اصلی و فرعی و یک هزار و۱۰۰ حوضچه با استفاده از ماشین های مخصوص «واترجت» در مدت ۱۰ روز شستشو می شوند.

,

شریعتمدار هزینه اجرای این طرح را بالغ بر ۲۰۰میلیون ریال اعلام کرد که از محل منابع داخلی تامین شده است.

,

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری اردستان به وجود یک هزار و ۹۰۰ فقره انشعاب فاضلاب در شهر اردستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۴۵ درصد جمعیت شهری اردستان تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند.

,

شریعتمدار تصریح کرد: به منظور اجرای ادامه شبکه فاضلاب شهر اردستان به طول ۷۰کیلومتر اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال مورد نیاز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه