اخبار داغ

رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه خبر داد:

گردنه "تته" مسدود شد/ بارش 46 میلمتری باران در چند روز اخیر

گردنه "تته" مسدود شد/ بارش 46 میلمتری باران در چند روز اخیر
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه گفت: بارش ها در مسیر ارتباطی پاوه - مریوان نیز در گردنه تته ، به صورت برف مشاهده می شود که بدلیل مه زیاد و برف موقتا این گردنه را مسددود کرده ایم و ان شاالله تا پایان خروج این توده از جو منطقه، این مسیر بازگشایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هزار ماسوله، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: میزان بارش های باران در چند روز اخیر تا ظهر امروز در شهرستان پاوه 46 میلیمتر است که این بارش ها در ارتفاعات شهرستان به صورت برف مشاهده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,

 

,

ابراهیم شهریاری افزود: با ورود این سامانه بارش زا از غرب، شاهد بارش شدید در شهرستان بودیم که با احتساب بارش باران برای سال زراعی این میزان به 76 میلیمتر رسیده است.

,

 

,

وی گفت: اکنون بارش ها در مسیر ارتباطی پاوه - مریوان نیز در گردنه تته ، به صورت برف مشاهده می شود که بدلیل مه زیاد و برف موقتا این گردنه را مسددود کرده ایم و ان شاالله تا پایان خروج این توده از جو منطقه، این مسیر بازگشایی خواهد شد.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به احتمال ریزش کوه در جاده های ارتباطی شهرستان در پی بارش های اخیر گفت: ما در دو نقطه در جاده های باینگان و شهر نودشه ریزش های شدید کوه را هم در شب گذشته و هم امروز داشته ایم که در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی این جاده ها اقدام شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه