اخبار داغ

مداح اهل بیت:

آموزش های تخصصی نقاط ضعف برخی از مداحی ها را برطرف می کند/ زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در مجالس از وظایف مداحان است

آموزش های تخصصی نقاط ضعف برخی از مداحی ها را برطرف می کند/ زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در مجالس از وظایف مداحان است
این مداح اهل بیت(ع)گفت: گاهی نقاط ضعف و آسیب هایی در مداحی دیده می شود که می توان با برنامه ریزی های مدون و آموزش های تخصصی توسط اساتید مجرب و با تجربه آن مشکلات را رفع و به روند رو به رشد مداحی کمک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی ایروانی در گفتگو با مادحین پیرامون جامعه مداحی و پیشرفت های علمی و تخصصی این قشر از جامعه گفت: امروز جامعه مداحان استان اصفهان پیشرفت های قابل توجهی در حوزه مداحی داشته است و این پیشرفت ها را می توان در زمینه های علمی و تخصصی مشاهده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

مداح اهل بیت(ع) افزود: گاهی نقاط ضعف و آسیب هایی در مداحی دیده می شود که می توان با برنامه ریزی های مدون و آموزش های تخصصی توسط اساتید مجرب و با تجربه آن مشکلات را رفع و به روند رو به رشد مداحی کمک کرد.

,

این فعال فرهنگی، مذهبی با بیان اینکه مداحان نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند اظهار کرد: یکی از کارهایی که ما مداحان در جلسات ذکر و مدح اهل بیت(ع) باید انجام بدهیم، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای عزیز است، لذا لازم است مداحان و مسئولان هیئات مذهبی در این خصوص تلاش گسترده ای را انجام بدهند.

,

وی گفت: جذب جوانان و نوجوانان در هیئات مذهبی و ارائه مطالب آموزنده و مفید به آنها بویژه بیان سیره اخلاقی و رفتاری شهدای عزیز برای آنها بسیار حائز اهمیت است و قطعا نتیجه بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.

,

عضو جامعه مداحان استان اصفهان با اشاره حادثه عظیم زلزله استان کرمانشاه و جانباختن هموطنان عزیزمان در آن استان بیان کرد: به همه آحاد جامعه و بویژه مردم عزیز کرمانشاه تسلیت می گویم، همه ما به نحوی می توانیم به هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده کمک کنیم و آنها را در این زمان مهم یاری کنیم.

,

ایروانی در پایان با اشاره به نابودی داعش و پیروزی رزمندگان اسلام تصریح کرد: ما باید قدر شهدای مدافع حرم و رزمنده های مدافع حرم را بدانیم و از آن عزیزان تشکر و قدردانی کنیم، زیرا اگر آنان نبودند و به مقابله با این داعش کثیف که دست نشانده آمریکا است نمی رفتند خطرهای بزرگی جامعه اسلامی را تهدید می کرد.

,

وی گفت: همه ما باید پشتیبان و مطیع امر ولایت فقیه باشیم و گوش به فرمان رهبر عزیزمان بدهیم تا همیشه سربلند باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه