اخبار داغ

معاون سابق وزیر دارایی ایتالیا:

پرونده‌های دادگاه‌های بین‌المللی مطابق میل آمریکا و متحدانش رسیدگی می‌شوند

پرونده‌های دادگاه‌های بین‌المللی مطابق میل آمریکا و متحدانش رسیدگی می‌شوند
معاون سابق وزیر دارایی ایتالیا گفت: متاسفانه فساد تا بدنه دادگاه‌های بین‌المللی نیز نفوذ کرده تا آنجا که بطور کاملا سلیقه‌ای و مطابق میل آمریکا و متحدانش به پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروفسور کارلو کوربوچی، در گفتگوی اختصاصی با صبح توس؛ در ارتباط با بی‌توجهی نظام‌های حقوقی کشورهای غربی و آمریکایی به حقوق انسانی افراد، اظهار کرد: متاسفانه آنچه جای عدالت پروری و تساوی حقوق میان انسان‌ها را در غرب و آمریکا گرفته، «لابی‌گری» است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,

وی ادامه داد: متاسفانه اصلاحات صورت گرفته در نظام حقوقی و قضایی کشورهای غربی و آمریکایی مبتنی بر نفع افراد قدرتمند و صاحب نفوذ و پایمال شدن حقوق مردم عادی است.

,


این فعال حوزه بین‌الملل با انتقاد از روند فعالیت دادگاه‌های بین‌المللی، تصریح کرد: متاسفانه فساد تا بدنه دادگاه‌های بین‌المللی نیز نفوذ کرده تا آنجا که بطور کاملا سلیقه‌ای و مطابق میل آمریکا و متحدانش به پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.

,
,


کوربوچی بیان داشت: نمونه‌های آن کاملا مشخص بوده، پرونده‌های حقوق بشری علیه ایران در کمتر از یک روز رسیدگی می‌شود و پرونده‌هایی مانند11 سپتامبر سالیان سال است بلاتکلیف مانده و هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.

,
,



معاون سابق وزیر دارایی ایتالیا با اشاره به نفوذ لابی‌گری و فساد در دادگاه‌های بین‌المللی گفت: این دادگاه تحت تاثیر اشارات آمریکا فعالیت می‌کند و آمریکا و متحدانش هم مشخص است که ناقض‌ ترین‌ها در حوزه حقوق بشر هستند.

,
,
,

 

,

لازم به ذکر است پروفسور کارلو کوربوچی به تازگی مسلمان شده است و معتقد است؛ دین اسلام به‌خصوص مکتب تشیع دارای اصولی است که غرب دوست ندارد مسلمانان به آن دست یابند و از آن واهمه دارند، زیرا کاملا در تقابل دیدگاه مادی و دنیایی غربی‌هاست. ما با شهادتین گفتن در واقع به شهود الهی رسیده‌ایم وشهود الهی یعنی شهادت دادن به عملکردی منطقی و عقلانی، در حالی‌که برای غرب کلمه ایمان موتور محرکه‌ای بدون منطق است که انسان را وادار می‌کند که از عالم مرگ بترسد و چنین ایمانی درفرهنگ غیر مذهبی غرب درمقابله با دیدگاه شناخت عملی جهان قرار دارد.

انتهای پیام/
 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه