اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

ایران در تحولات منطقه نقش مهم و اساسی دارد/ سردار سلیمانی با وحدت نیروهای سوری داعش را نابود کرد

ایران در تحولات منطقه نقش مهم و اساسی دارد/ سردار سلیمانی با وحدت نیروهای سوری داعش را نابود کرد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آمریکا تلاش زیادی کرد ایران محور نباشد اما به کوری چشم دشمنان امروز ایران در تحولات منطقه نقش مهمی دارد و همه می دانند بدون حضور ایران موفق نمی شوند و بیش از هر زمانی جایگاه و نقش ایران بر همگان اثبات شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی شامگاه چهارشنبه درهمایش طلاب بسیجی  که در سالن همایش های مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، با بیان اینکه شناخت نقشه دشمن یکی از موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب آن را به خوبی انجام دادند، افزود:آنچه که امروز از وضعیت منطقه و خاورمیانه مشاهده می کنیم در گذشته حتی قابل تصور نبود، نقش مقام معظم رهبری در تحولات منطقه بسیار قابل توجه است که شاید نتوان امروز به آن پی برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا،, قم فردا, قم فردا, حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی شامگاه چهارشنبه درهمایش طلاب بسیجی  که در سالن همایش های مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، با بیان اینکه شناخت نقشه دشمن یکی از موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب آن را به خوبی انجام دادند، افزود:آنچه که امروز از وضعیت منطقه و خاورمیانه مشاهده می کنیم در گذشته حتی قابل تصور نبود، نقش مقام معظم رهبری در تحولات منطقه بسیار قابل توجه است که شاید نتوان امروز به آن پی برد.,

 وی با اشاره به شکست و نابودی داعش گفت: حاج قاسم سلیمانی در صحنه عملیات جنگ سوریه و عراق را مدیریت کرد، سردار سلیمانی سرلشکرهای سوری را جمع کردو آنها را علیه داعش بسیج کرد، نقش مقام معظم رهبری و راهبرد هوشمندانه ایشان در تحولات منطقه بسیار مهم است.

,

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به لزوم وحدت مسلمانان بایکدیگر بیان داشت: سازماندهی جریان های وهابی، تکفیری و جریان تفکر افراطی توسط آمریکا انجام شد و به این وسیله تلاش کرد ملت های مسلمان را به جان یکدیگر بیندازد اما به موفقیت نرسید.

,

سعیدی ادامه داد: در گذشته سوال پیش می آمد که چرا در کشور سوریه و عراق حضور داریم و از این دو کشور  حمایت می کنیم اما امروز حمایت های رهبر معظم انقلاب از این حضور به  خوبی قابل درک است.

,

 وی با اشاره به حضور میلیونی شیعیان در مراسم اربعین حسینی افزود: مراسم اربعین باید به خوبی تبیین شود، سال گذشته از 60  کشور در این مراسم حضور داشتند و امسال بیش از 90 کشور در این مراسم بزرگ معنوی شرکت کردند که این حضور دارای پیام های بسیا زیادی است.

,

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران  با اشاره به مراسم اربعین حسینی افزود: حضور 20 میلیونی در مراسم اربعین مرهون خون شهدای مدافع حرم است که از جان و مال خود گذشتند، مسئول بازسازی عتبات در دیداری به بنده گفت اگر مدافعان حرم نبودند داعش یک آجر از حرم امام حسین(ع) باقی نمی گذاشت.

,

 سعیدی با اشاره به اینکه حشد الشعبی تجربه بسیج و سپاه است و اگر این نیروی مردمی نبود موصل و کرکوک آزاد نمی شد، تصریح کرد: این موضوع راهبرد جمهوری اسلامی درمنطقه است، مدیریت و رهبری هوشمندانه ایران توانست بزرگترین طرح آمریکا را با شکست روبرو بکند، تسلط بر سوریه و عراق و ایجاد ناامنی در ایران و عدم محوری ایران از جمله اهداف آمریکا بود که با شکست روبروشد.

,

 وی با اشاره به شکست رژیم آل سعود در جنگ با یمن گفت: رژیم سعودی قصد داشت ظرف یک ماه یمن را به دست بیاورد اما بیش از 2سال از حمله نیروهای آل سعود به یمن می گذرد و  تاکنون موفقیتی به دست نیاوردند.

,

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران  با بیان اینکه اگر سه عنصر ایمان و صبر و بصیرت در شما ایجاد شود امدادهای غیبی نیز به کمک شما می آید، افزود: موشک ایران نبرد نابرابر را به نبرد نامتقارن تبدیل کرده است، یکی از مهم ترین راهبرهای جمهوری اسلامی تبدیل نبرد نابرابر به نبرد نامتقارن است.

,

 سعیدی با اشاره به بدعهدی آمریکا در جریان برجام ابراز داشت: در جریان مذاکرات بی اعتمادی آمریکا بر همگان اثبات شد و از ابتدا مشخص بود جانیان بالفطره قابل اعتماد نیستند.

,

 وی با اشاره به اینکه بیش از 150 هزار بسیجی طلبه در کشور وجود دارد، افزود: از این تعداد  50 درصد خواهر و 50 درصد را برادران شکل می دهند که  منشا آثار و برکات بسیار خوبی هستند، در زلزله کرمانشاه بیش از 500 طلبه حضور داشتند که در تدفین زلزله زدگان حضور داشتند.

,

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آمریکا تلاش زیادی کرد ایران محور نباشد اما به کوری چشم دشمنان امروز ایران در تحولات منطقه نقش مهمی دارد و همه می دانند بدون حضور ایران موفق نمی شوند و بیش از هر زمانی جایگاه و نقش ایران بر همگان اثبات شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه