اخبار داغ

امام جمعه دهستان سیس در مراسم یادواره شهدا:

امنیت وآسایش ایران اسلامی مرهون ایثار واز خود گذشتگی شهداست

امنیت وآسایش ایران اسلامی مرهون ایثار واز خود گذشتگی شهداست
امام جمعه دهستان سیس در مراسم یادوراه شهدای این بخش امنیت و آسایش کشورمان را مرهون نثارخون شهدا دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دهگلان شیدا، در چهارمین  روز ازهفته مبارک بسیج یادوراه شهدای بخش بلبان آباد و 72 شهید شهرستان دهگلان با محوریت 5400 شهید کردستان در مسجد جامع دهستان سیس برگزار شد.




 در این مراسم معنوی ماموستا محمدعلی کریمی امام جمعه دهستان سیس ضمن تبریک هفته مبارک بسیج امنیتت و آسایش ایران اسلامی را مرهون ایثار واز خود گذشتگی شهدا، جانبازان، آزادگان و بسیجیان سلحشور دانست.


 وی افزود: زمانی که ایران اسلامی مورد تهاجم نابرابر جنگ تحمیلی قرارگرفت مردم ایران اسلامی بنا به دستور رهبرشان دسته دسته عازم جبهه ها برای دفاع از ملت وخاکشان شدند.


ماموستا کریمی درادامه گفت: شهدای ایران اسلامی و 5400 شهید کردستان با اهدای جان و مال خود نگذاشتند یک وجب از خاک کشورشان به دست دشمن بیفتد.


امام جمعه دهستان سیس با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) گفت: در زندگی ما دو نعمت سلامت وامننیت وجود دارد و امروز امنیت ما چه دردوران دفاع مقدس و چه امروز حاصل ازخود گذشتگی وایثار شهدای آن دوران وشهدای مدافع حرم و خونهای ریخته شده آنان است.


ماموستا کریمی شهادت را انتخاب آگاهانه برای کسانی دانست که ازجان و هستی خود گذشتند تا الگوی  ایثار و فداکاری درجامعه اسلامی باشند.


امام جمعه دهستان سیس گفت: یادواره شهدا بهترین راه برای انتقال ارزش ها به نسل جوان است چرا که نسل سوم و چهارم زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیده اند.

 

انتهای پیام/

.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه