اخبار داغ

جمع آوری تلفن اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میناب با بدهی میلیونی 5 ساله

جمع آوری تلفن اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میناب با بدهی میلیونی 5 ساله
نبود تلفن ثابت در اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان میناب دستررسی ارباب رجوع با این اداره با مشکل مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، از آنجایی که شهرستان میناب دارای بافت فرهنگی و قدمتی دیرینه در زمینه های صنایع دستی و جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی خاص منطقه بوده از نظر صنایع دستی نیز هنرمندان زیادی را در خود جای داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

در شهریور ماه 3سال قبل بود که اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان میناب با حضور جادری، استاندار سابق هرمزگان،پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب و همچنین نوروزی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان به مناسبت هفته دولت  در این شهرستان گشایش یافت.

,

اما با گذشت فعالیت 3 ساله اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میناب باز هم برخی مشکلات از قبیل بعد مسافت و نبود تلفن ثابت فعالان صنایع دستی این شهرستان را با مشکلات عدیده ای همراه ساخته است.

,

فخاری یکی از صنعتگران مینابی گفت: نبود تلفن در اداره صنایع دستی میناب بزرگترین دغدغه صنعتگران محسوب می شود چرا که برای رسیدگی به کوچکترین کار باید حتما مسافت زیادی را طی کنیم تا به این اداره بیاییم.

,

وی افزود: اصحاب رسانه باید مشکلات صنعتگران به گوش مسئولین برسانند، چرا ما باید برای پرسیدن یک سوال و شنیدن یک جواب ماشین کرایه کنیم یا دربست بگیریم تا بتوانیم خود را به این اداره برسانیم.

,

حیدری صنعتگر مینابی از شهر توکهور و هشتبندی گفت: قرارگیری این اداره در روستای حکمی دسترسی ما با این اداره با مشکل مواجه کرده است، خود اداره صنایع دستی اگر در شهر میناب قرار داشت خیلی از دغدغه صنعتگران مرتفع می شد.

,

وی افزود: خیلی از صنعتگران مینابی در این منطقه از آدرس اداره صنایع دستی و گردشگری میناب اطلاعی ندارند و خیلی از آنها به دلیل بعد مسافت و نبود تلفن برای آگاهی از باز و بسته بودن این اداره از ادامه فعالیت منصرف شده اند.

,

این صنعتگر مینابی اذعان داشت: ما از شهرتوکهور و هشتبندی باید مسافت زیادی تا روستای حکمی طی کنیم، آن هم برای مطلع شدن از وضعیت پرونده در خواست تسهیلات، بارها تماس تلفنی با مرکز مخابرات حکمی داشتم اما به دلیل قطع بودن خطوط تلفن نتوانستم با این اداره تماسی داشته باشم، اگر این اداره تلفن داشت خیلی از مشکلات ما صنعتگران حل می شد.

,

محمد محمد پور رئیس مرکز مخابرات روستای حکمی در رابطه با نبود تلفن ثابت در اداره صنایع دستی میناب گفت: خط تلفن ثابت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میناب به دلیل بدهی 1 میلیون و 300 هزار تومانی کاملا تخلیه شده که در صورت پرداخت بدهی انشعاب جدید به آنها واگذار می شود.

,

وی بیان کرد: در صورت عدم پرداخت بدهی خط دیگری به این اداره تعلق نمی گیرد و باید حتما بدهی قبلی صفر شود.

,

رئیس مرکز مخابرات روستای حکمی افزود: هیچ مانع دیگری برای وصل شدن تلفن ثابت این اداره بجز بدهی وجود ندارد، یک پست بانک در کنار این اداره نصب شده که در صورت درخواست خطوط دیگری هم به این اداره داده می شود.

,

وی گفت: روزانه بیش از 10 تا 15 نفر به این مرکز جهت دریافت شماره تماس اداره صنایع دستی و میراث فرهنگی این شهرستان تماس می گیرند اما به دلیل قطع بودن خطوط امکان دسترسی متقاضیان به آن اداره امکان پذیر نیست.

,

گفتنی است؛ ساختمان اصلی اداره صنایع دستی میناب جنب اداره اوقاف شهرستان میناب قرار دارد ولی تاکنون اقدامی برای انتقال به مکان اصلی برای سهولت در رفت آمد صنعتگران به این اداره میسر نبوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه