اخبار داغ

رییس دانشگاه پیام نور واحد قروه تغییر کرد

رییس دانشگاه پیام نور واحد قروه تغییر کرد
با حکم دکتر اسکندر مرادی رئیس دانشگاه پیام نور کردستان، درخشان عبدالملکی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد قروه منصوب و از زحمات محمد خالدیان تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،طی جلسه ای با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان درخشان عبدالملکی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد کامیاران معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

پیش از این محمد خالدیان از اعضای هیئت علمی این دانشگاه ریاست این مرکز را از سال 94 برعهده داشت.

,

اسکندر مرادی رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: در اسلام زنان چون مردان در مسائل اجتماعی و سیاسی، پایگاه و جایگاه مناسب دارند و از حرکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های گروهی هیچگاه منع نشده‌اند. و در قرآن کریم و نیز روایات و احادیث، هیچ منعی برای فعالیت مشروع زنان وجود ندارد.

,

وی تاکید نمود: زنان به عنوان نیمی از پیکر جامعه هستند که در تمامی مراحل تولد، رشد، و بلوغ و شکوفایی یک جامعه حضور داشته و بایستی در ایجاد هر یک از صحنه‌ های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و حتی تاریخی، وظایف خود را به انجام رسانند.

,

مرادی گفت: مشارکت سیاسی برای زنان، نباید تنها یک آرزو، بلکه باید یک وظیفه اجتماعی باشد که در صورت عدم عمل به آن خطای بزرگی صورت گرفته باشد.

,

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان افزود: بحمدالله امروزه دولتمردان و سیاستمداران ما به اهمیت نقش زنان در پیشبرد اهداف جامعه و نقش ایشان در توسعه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی واقف شده اند و شرایط را برای حضور زنان در این عرصه‌ها آماده کرده اند.

,

وی گفت: اینکه در نظام مدیریت کشور شایسته سالاری به عنوان یک اصل لحاظ شود امری است مطلوب و مقبول، به شرط آنکه شایسته سالاری تنها برای یک جنسیت خاص در نظر گرفته نشود.

,

اسکندر مرادی یکی از دلایل انتخاب درخشان عبدالملکی را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور واحد قروه استفاده از ظرفیت زنان در مدیریت دانشگاه پیام نور کردستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با این انتخاب شاهد پیشرفت های بیشتر در این واحد باشیم.

,

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در این مراسم با تقدیر از عملکرد محمد خالدیان از مسئول جدید دانشگاه پیام نور واحد قروه خواست با تعامل سازنده جهت پیشرفت علمی و آموزشی این دانشگاه تلاش کند.

,

گفتنی است درخشان عبدالملکی از کارمندان دانشگاه پیام نور استان کردستان است که از این پس سرپرستی واحد قروه را عهده­دار می شود. و با این انتصاب شمار استفاده از ظرفیت مدیریتی زنان در طول چند ماه گذشته در دانشگاه پیام نور استان کردستان به چهار نفر می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه