اخبار داغ

دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر:

اسلام مستدام و پابرجاست/ داعش حزبی متزلزل و در حاشیه بود

اسلام مستدام و پابرجاست/ داعش حزبی متزلزل و در حاشیه بود
ماموستا شهبازی بمناسبت نابودی داعش در بلاد اسلامی، از داعش بعنوان گروهی یاد کرد که در مقابل اصل (اسلام) حاشیه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سراب روانسر، ماموستا ملا یحیی شهبازی دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر در گفت و گو با خبرنگار سراب روانسر ضمن تبریک نابودی داعش در بلاد اسلامی اذعان داشت: بی شک امت اسلامی همواره پیروز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب روانسر,

 

,

دبیر شورای روحانیت روانسر با اشاره به آیه ی صریح قرآن مجید که خداوند می فرماید " اِنَ هذِهِ اُمَتُکُم اُمَةً وَحِدَةً " تصریح داشت: حکومتی که اسلامی باشد همواره با خدا می باشد و هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد.

,

 

,

وی افزود: داعش در حاشیه قرار دارد و نمی تواند در مقابل اسلامی قرار بگیرد که اصل است و خداوند از آن بعنوان امتی واحد یاد کرده است.

,

 

,

ماموستا شهبازی با بیان اینکه با درایت رهبری و تلاش رزمندگان اسلام و دعای خیر مسلمین داعش در بلاد اسلامی از بین رفته است افزود: بی شک پایه های داعش در بلاد اسلامی از بین رفته است و به یاری خداوند دیگر شاهد ریشه زدن این گروهک ملعون در کشورهای اسلامی نخواهیم بود.

,

 

,

دبیر شورای روحانیت در پایان با بیان اینکه خداوند با صابران است افزود: هموراه انتظار می رود مردم در مقابل توطئه های احزاب و گروه های فرقه مقاومت کنند چرا که پیروزی با اسلام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه