اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی:

زندگینامه شهید رحیم غروبی حاوی درس های بسیاری است

زندگینامه شهید رحیم غروبی حاوی درس های بسیاری است
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: کتاب"از ارس تا کرانه اروند"درباره زندگانی شهید رحیم غروبی، آخرین کتابی است که خوانده ام و مطالعه آن را به همه بخصوص جوانان توصیه می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رادفر در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه با تاکید بر اینکه هر زمان فرصت و وقت لازم داشته باشم به مطالعه کتاب می پردازم اظهار کرد: البته در گذشته فرصت مطالعه کتاب بیشتر بود اما شاید هم اکنون به سبب مشغله کاری، نسبت به گذشته کمتر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی تصریح کرد: در حالت کلی سعی می کنم که همیشه از مطالعه کتاب غافل نشوم چون لازم است که اطلاعات پیرامونی خود را افزایش داده و شغل بنده نیز ایجاب می کند که همواره مطالعه داشته باشم.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آخرین کتابی که خوانده است افزود: کتاب"از ارس تا کرانه اروند" که اتفاقا دیروز مطالعه آن را به پایان رساندم آخرین کتاب مورد مطالعه بنده که در رابطه با زندگانی شهید دکتر رحیم غروبی بوده است، بود.

,

وی با اشاره به اینکه هر روز تحلیل های مختلف را مورد رصد قرار می دهم بیان کرد: علاوه بر آن روزانه به مطالعه اخبار و رصد سایت های خبری مختلف می پردازم.

,

رادفر با بیان اینکه تاکنون کتاب های خوب و مناسب فراوانی را مطالعه کرده است گفت: اما اینکه بگویم کدام کتابی که خوانده ام بهترین کتاب بوده است کمی مشکل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه