اخبار داغ

شهردار باغبهادران:

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به تعهُد خود برای احداث درمانگاه در باغ بهادران عمل نکرده است

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به تعهُد خود برای احداث درمانگاه در باغ بهادران عمل نکرده است
شهردار باغ بهادران، گفت: زمینی برای احداث درمانگاه شبانه‌روزی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی در باغ بهادران درنظر گرفته‌شده است اما متأسفانه دانشگاه علوم پزشکی به تعهدات خود در این زمینه عمل‌نکرده و این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری صدای لنجان، اردشیر محمدی عصر چهارشنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه لنجان، اظهار کرد: جلب اعتماد شهروندان و مشارکت عمومی آن‌ها برای مجموعه شهرداری و شورای شهر یک سرمایه بزرگ محسوب می‌شود و هرچه اعتماد مردم به مدیران و بدنه شهری بیشتر شود ارائه خدمات بیشتر و محیط شهری چابک‌تر و پویاتر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صدای لنجان,

شهردار باغ بهادران با تأکید بر اینکه مدیریت شهری باید از مدیریت سنتی و بدون برنامه فاصله بگیرد یادآور شد: مدیریت شهری باید در خصوص شهروندمداری و برنامه محوری حرکت کند که لازمه آن توجه به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی، صرفه‌جویی در امکانات و کار و روحیه جهادی است.

,

محمدی با اشاره به اینکه موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های خاص شهر توریستی باغ بهادران سبب نگاه فرا منطقه‌ای و ملی به این بخش شده است، متذکر شد: شهر توریستی باغ بهادران بعد از اصفهان و کاشان مقام سوم در جذب گردشگر استان اصفهان را به خود اختصاص داده است و با توجه به این موضوع از مسئولان استانی هم انتظار داریم با یک نگاه ملی و فرا منطقه‌ای به بخش باغ بهادران نگاه کنند.

,

وی بابیان اینکه ۵۰ طرح و فرصت سرمایه‌گذاری در شهر توریستی باغ بهادران شناسایی‌شده و طرح مطالعاتی آن‌ها هم تکمیل‌شده است خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به بهترین نحو، حل مشکل اشتغال جوانان و برون‌رفت مشکلات اقتصادی شهرداری‌ها درگرو سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی است.

,

شهردار باغ بهادران توجه به مسائل زیست‌محیطی باغ بهادران را ضروری دانست و اظهار کرد: متأسفانه شبکه فاضلاب خانگی شهر باغ بهادران هنوز تکمیل‌نشده است و این موضوع جدای از خساراتی که برای مردم شهر به همراه دارد مسائل زیست‌محیطی شهر باغ بهادران را هم تحت شعاع قرار می‌دهد و ضرورت دارد تا علاوه بر شهرداری و مردم این شهر، سایر دستگاه‌های دولتی نیز باید برای حفظ سلامتی شهروندان و بهبود مسائل زیست‌محیطی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

,

وی با اشاره به پراکندگی روستاهای بخش باغ بهادران و تأمین خدمات بهداشتی و درمانی این روستاها توسط مرکز این شهر خاطرنشان کرد: زمینی برای احداث درمانگاه شبانه‌روزی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی در باغ بهادران در نظر گرفته‌شده است اما متأسفانه دانشگاه علوم پزشکی به تعهدات خود در این زمینه عمل‌نکرده و این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

,

محمدی خواستار تسریع در تصویب طرح بافت فرسوده شهری در باغ بهادران شد و تصریح کرد: داشتن شهری پویا، بروز و اقتصادمند در گرو توجه به بافت فرسوده است و چنانچه این موضوع مورد غفلت قرار بگیرد حاشیه‌نشینی در این بخش افزایش پیدا می‌کند و بافت اصلی شهر خالی از سکنه خواهد شد که از مسئولان ذی‌ربط تقاضا داریم اقدامات لازم در خصوص حل این مشکل را عملیاتی کنند.

,

وی با توجه به پراکندگی روستاهای بخش باغ بهادران اختصاص تنها یک ایستگاه آتش‌نشانی به این بخش را نامطلوب دانست و خاطرنشان کرد: وجود تنها یک ایستگاه آتش‌نشانی در این بخش مانع از خدمت‌رسانی صحیح و به‌موقع در حوادث آتش‌سوزی و تصادفات جاده‌ای شده است.

,

محمدی با تأکید بر استقرار یک ایستگاه آتش‌نشانی روستایی در بخش باغ بهادران متذکر شد: توسعه ایستگاه آتش‌نشانی فعلی، جذب نیرو و تجهیز بیشتر این ایستگاه می‌تواند تا حدودی به حل این مشکل کمک کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه