اخبار داغ

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری:

یکی از اهداف دشمن تخریب خداباوری در بین جوانان و نوجوانان است

یکی از اهداف دشمن تخریب خداباوری در بین جوانان و نوجوانان است
رئیس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از اهداف دشمن که خیلی دنبال آست تخریب خداباوری در بین جوانان و نوجوانان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه اجلاسیه نماز شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با هشدار اینکه امروز جوانان و نوجوان بیش از اندازه وارد فضای مجازی شده‌اند گفت: یکی از اهداف دشمن که خیلی به دنبال آن ست تخریب خداباوری در بین جوانان و نوجوانان است.

حجت الاسلام کریمی افزود: با توجه به نقش پررنگ جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان در رقم خوردن انقلاب عظیم اسلامی هم‌اکنون دشمنان این مرز و بوم برای پیاده‌سازی اهداف شوم خود این قشر را نشانه رفته‌اند.

وی گفت: یکی از مسائلی که در نهی از منکر در جامعه باید به آن توجه کافی شود، منکرات رایج در جامعه از طریق فضای مجازی است، منکراتی که اگر از آنها جلوگیری نشود مانند موریانه روز به روز پایه ها و ستون های اصلی جامعه را نابود می کند و مسلما راهی که این جامعه در پیش می گیرد به ناکجاآباد ختم می شود.
 
رئیس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمنان کار شبه افکنی در دین را برای انحراف جوانان به دست گرفته اند، تصریح کرد: جهل در دین عامل شبه افکنی در دین توسط دشمنان است و اگر مسلمانان علم در دین نداشته باشند دشمنان از این بی اطلاعی برای شبکه افکنی استفاده می کنند.

وی گفت: باید در مدارس علاوه‌بر آموزش علوم دنیایی علوم و معارف اسلامی به صورت ویژه به دانش آموزان آموزش داده شود تا اینکه آن ها آگاه به علوم دینی باشند.
 
 حجت الاسلام کریمی بیان داشت: آموزش علوم دینی در مدارس و دانشگاه های کشور ما به دلیل اینکه کشور ما یک کشور اسلامی است بسیار ضروری و مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه