اخبار داغ

فرماندار کوهرنگ خبر داد:

ساخت 87 مسجد با کمک مردم و خیرین در کوهرنگ/نبود روحانی مهم ترین مشکل در مساجد

ساخت 87 مسجد با کمک مردم و خیرین در کوهرنگ/نبود روحانی مهم ترین مشکل در مساجد
فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به روستاهای زیادی که مساجد دارند خلاء روحانیت در کوهرنگ احساس می شود چراکه جهت برگزاری نمازهای جماعت حضور روحانیت نیاز و مثمرثمر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ در حاشیه برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: شهرستان کوهرنگ در بخش مساجد با مشکلات عدیده ای که دارد اما در چند سال اخیر با همکاری حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان نسبت به ساخت مساجد اقدامات جدی برای رفع این مشکل شده است.
 
وی افزود: طی سه سال گذشته 25 مسجد در شهرستان کوهرنگ ساخته شده است.
 
زمان پور بیان داشت: در شهرستان کوهرنگ با همکاری خیرین و مردم 87 مسجد ساخته شد که در دورترین روستاها ازجمله خویه، بیاهگان و سرآقاسید در دهستان موگویی این مساجد ساخته شده اند.
 
فرماندار کوهرنگ، کمبود روحانیت را بزرگ‌ترین مشکل شهرستان در بخش نماز برشمرد و گفت: با توجه به روستاهای زیادی که مسجد دارند خلاء روحانیت در کوهرنگ احساس می شود چراکه جهت برگزاری نمازهای جماعت حضور روحانیت نیاز و مثمرثمر است.

مرتضی زمانپور یادآور شد: اکثر روستاها خانه عالم آماده دارند ولی کمبود روحانی به چشم می آید.
 
زمانپور تصریح کرد: انتظار داریم در راستای توسعه و اشاعه فرهنگ نماز که روحانیت هم نقش اصلی را بر عهده دارد، تامین شود.

وی با اشاره به هزینه تعمیرات مساجد تاکید کرد: هر سال 700 میلیون ریال در جهت تعمیرات مساجد کمک کرده ایم که این مبلغ امسال به یک میلیارد و 900 هزار ریال افزایش پیدا کرده است و تامین اعتبار شده است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه