اخبار داغ

پدر شهید حججی:

استان بوشهر نشانه شهید پروری وشهید دوستی است

استان بوشهر نشانه شهید پروری وشهید دوستی است
پدر شهید حججی گفت: همایش تجلیل از رزمندگان نشان دهنده روحیه سرشار از ایمان و نور معنویت مادران و همسران ایرانی در دوران دفاع مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ پدر شهید حججی در گفت و گو با خبرنگار سپاس، افزود: امروزه مادران باید در تربیت فرزندان خود دقت و توجه بیشتری کنند و آنها را به احکام و معارف دین آشنا کنند تا بتوانند آموزه‌های دین مبین اسلام را به فرزندان خود بیاموزند و آنان را برای جامعه اسلامی خوب تربیت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

پدر شهید حججی در ادامه با بیان اینکه وظایف مادران و پدران  فقط به امور داخل خانه و تربیت فرزند خلاصه نمی‌شود،اظهار داشت: بلکه باید نسبت به اجتماع مسئولیت های زیادی را قبول نمایند و باید با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب(س) و امام حسین (ع) نقش مهمی را هم در تربیت و پرورش فرزندان و هم در دفاع از اسلام ایفا کنند.

,

وی تصریح کرد: دیار شهید رئیسعلی دلواری و استان بوشهر خود نشانه شهید پروری وشهید دوستی می باشد که  در این سرزمین شهادت طلبی که این شهید سرافراز را به دل تمام جهانیان نهاده است، و ما نیز باید از این شهیدان درس بگیریم و به نسل های اینده انتقال بدهیم.

,

مادر شهید مدافع حرم محسن حججی نیز در این گفتگو با بیان اینکه استان بوشهر جهت حضور در برناه های تعیین شده برای ما سنگ تمام نهاده اند، اظهار داشت: این دیار مثل همیشه خون گرم و پیرو راه شهدا هستند و وقتی زندگی نامه و وصیت نامه های شهید رئیسعلی دلواری را ورق می زنیم این نشانه در نسل های انها هم اکنون برای همه قابل لمس است.

,

 وی تصریح کرد: مادران شهدا صبر و بردباری و تحمل مصائب را از حضرت زینب(س) یاد گرفته‌اند که چگونه در روز عاشورا با تقدیم هجده عزیز از عزیزانش در مقابل دشمنان مقابله و سپس به شهادت رساندند و ما نیز باید راه رو این عزیزان باشیم.

,

مادر شهید حججی با بیان اینکه به استقامت و رشادت فرزندش در برابر تروریست های تکفیری با وجود اینکه جراحات جسمی داشت گفت: محسن همیشه برای رسیدن به هدفش که شهادت بود از من می خواست که برایش دعا کنیم.

,

وی بیان داشت : مادران امروز جامعه اسلامی ما باید فرزندان خویش را به نحوی تربیت کنند که هریک از آنان با افتخار سربازی از سربازان امام عصر(عج) باشند و به این سربازی خویش افتخار کنند و این گونه تربیت فرزند در مکتب آقا امام حسین(ع) تحقق می‌یابد.

,

در پایان این مراسم توسط خوهران بسیجی دیار شهید رئیسعلی دلواری لوح تقدیر و نشان مادر نمونه به خانواده شهید حججی و شهید احمدی جوان اعطا شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه