اخبار داغ

بخش عمده موقوفات کمیجان ساماندهی و ثبت نشده است

بخش عمده موقوفات کمیجان ساماندهی و ثبت نشده است
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خنداب و نمایندگی اوقاف شهرستان کمیجان گفت: بخش عمده‌ای از موقوفات منفعتی و انتفاعی در شهرستان کمیجان ساماندهی و ثبت نشده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم نصراللهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خنداب و نمایندگی اوقاف شهرستان کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان وقف را یکی از بهترین راه‌های احسان و نیکوکاری در راستای خدمت به همنوع و کمک به مصالح جامعه اعم از اجتماعی، عمرانی و بهداشتی دانست و گفت: با گسترش موقوفات و هدایت آنها به سوی نیازهای مهم جامعه، می‌توان مسیر را برای وقف موثر مشخص کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان , سلام کمیجان,

نصراللهی با اشاره به موقوفات شهرستان کمیجان گفت: در حال حاضر در حوزه وقف انتفاعی تنها ۱۲۶ مسجد به ثبت رسیده است. در بخش موقوفات منفعتی و دارای درآمد و همچنین سایر موقوفات انتفاعی متاسفانه ساماندهی خاصی صورت نگرفته و این موقوفات هنوز به ثبت نرسیده‌اند.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خنداب با انتقاد از نبود اداره مستقل اوقاف در کمیجان گفت: حوزه عملکردی اداره اوقاف و امور خیریه روز به روز در حال گسترش است و می طلبد که اداره اوقاف شهرستان کمیجان از خنداب منفک و در اسرع وقت موقوفات شهرستان را ساماندهی و به ثبت رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه