اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی مانه و سملقان عنوان کرد:

بهره آوری 30 میلیارد ریالی اردوهای جهادی به مناطق زلزله زده و محروم بخش مانه/تخصیص7 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی

بهره آوری 30 میلیارد ریالی اردوهای جهادی به مناطق زلزله زده و محروم بخش مانه/تخصیص7 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی
مسئول بسیج سازندگی مانه و سملقان بهره آوری گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی به شهرستان را در حدود 3 میلیارد تومان اعلام کرد که حدود پنج هزار نفر از اهالی روستاهای محروم و زلزله زده بخش مانه را تحت پوشش خدمات رسانی قرار دادند وی هم چنین از تخصیص 700 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد کارگاه های مشاغل خانگی در شهرستان خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری آشخانه حسین صادقی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگارما، با بیان این که یکی از اقدامات سپاه پاسداران محرومیت زدایی و آبادانی مناطق کمتر برخوردار است، عنوان کرد: در تابستان سال جاری گروه 120 نفره جهادی پزشکی و دندانپزشکی منتظران ظهور در مناطق محروم و زلزله زده بخش مانه خدماتی شامل عصب کشی، ترمیم، جراحی فک و دهان، اینپلنت، پروتز، ساخت و کشیدن دندان به صورت کاملا رایگان ارائه نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری آشخانه ح, پایگاه خبری آشخانه ح,

وی تصریح کرد: بهره آوری این گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی به شهرستان در حدود 3 میلیارد تومان بوده است که پنج هزار نفر از اهالی روستاهای محروم و زلزله زده بخش مانه را تحت پوشش خدمات رسانی قرار دادند.

,

صادقی با اشاره به دیگر اقدامات گروه اردوهای جهادی در سال جاری، اظهار کرد: هم چنین 12 چشمه سرویس بهداشتی و حمام در مناطق محروم کالیمانی، کالشور و کشک آباد نیز احداث شد.

,

این مسئول از اعطای وام تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به مبلغ 140 میلیون تومان با هدف اشتغالزایی خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به راه اندازی کارگاه هایی از قبیل صنایع تبدیلی میوه خشک کن، پرورش ماهی، دامپروری، پرورش قارچ، عسل، گلیم بافی و پرورش بلدرچین و مرغ بومی تخصیص و اعطاء شد.

,

صادقی از تخصیص 700 میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد کارگاه های مشاغل خانگی در شهرستان خبر داد و افزود: که 500 میلیون تومان این تسهیلات به متقاضیان واگذار شده است.

,

وی افزود: کارگاه میوه خشک کنی، پرورش بلدرچین، پرورش قارچ، کارگاه خیاطی، گلیم بافی، دامپروری، زنبور داری، گیاهان دارویی و پرورش ماهی از جمله طرح هایی بوده که از تسهیلات مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی بهره مند شده اند.

,

وی هم چنین افزود: کارگاه های آموزشی گیاهان دارویی، کارگاه جوشکاری، خیاطی، چرم دوزی و آموزش پرورش قارچ در راستای ارتقاء سطح علمی و عملی طرح های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی برگزار شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان با بیان این که همواره اردوهای 1 روزه و 7 روزه به مناطق محروم اعزام می شوند، گفت: ساخت مساجد روستاهای قلیچ قامیش و استاد با اعتبار 35 میلیون تومان، آبرسانی به روستای گاه گل، همکاری در ساخت مسجد امام علی (علیه السلام) آشخانه و جمع آوری محصولات کشاروزی روستائیان از جمله اقدامات این اردوها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه