اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد :

شناسایی حدود ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان /جذب سرمایه گذار با توهم و رؤیا امکان پذیر نیست

شناسایی حدود ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان /جذب سرمایه گذار با توهم و رؤیا امکان پذیر نیست
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به شناسایی حدود 100 فرصت سرمایه گذاری در استان افزود با توهم و رویا امکان حذب سرمایه گذار وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل شب گذشته جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران کل دستگاه های اجرایی  در سالن شماره یک استانداری برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل,

 

,

در این جلسه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بررسی تدریجی همه مسائل و مشکلات سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و افزود : در جلسات مختلف این موارد و مشکلات مطرح خواهد شد و سعی بر این است که مسائل مربوط به سرمایه گذاری در استان را پیگیری و حل کنیم .

,

 

,

احمدی در ادامه گفت : نمی شود که فقط شعار دهیم و بگوییم که همه چیز را گل و بلبل می کنیم ، در واقع این حرف ها رویا و توهم است اما اگر توانستیم مشکلات پتروشیمی دهدشت و گچساران را حل کنیم ، یک فرصت سرمایه گذاری ایجاد شده است ، درد امروز مردم بیکاری است راه اندازی کار مردم اولویت دولت و اقتصاد مقاومتی است .

,

 

,

وی ادامه داد : مواردی از جمله طرح های پتروشیمی و نفت که نیاز به تامین خوراک دارند باید از طریق وزارت خانه حل شوند .

,

 

,

استاندار افزود : تصمیمات لازم برای پیگیری طرح هایی در حوزه انرژی و گردشگری که مشکلات مالی و تضمینی برای سرمایه گذاران خارجی دارند، در استان و مرکز گرفته شده است .

,

 

,

احمدی معرفی فرصت های سرمایه گذاری را بستر مناسبی برای شناخت سرمایه گذاران نسبت به فرصت ها و توانمندی های استان دانست و ضمن اشاره به اهمیت تولید و اشتغال  گفت: حمایت از تولید و سرمایه گذاری و حرکت به سمت تولید و اشتغال زایی در استان ضروری است.

,

 

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان به شناسایی حدود ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و ۹ فرصت از این تعداد را خاص و ویژه عنوان کرد .

, حدود ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و ۹ فرصت از این تعداد را خاص و ویژه عنوان کرد . ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه